F
F.d. 52943
Guest
Sv: Internet i Husbil?
Om du har Telia bredband hemma kan du komplettera med trådlöst mot en mindre ökning av månadsavgiften. Jag betalar 149 kr/mån från och med 2009 (fritt resten av 2008) inklusive modem - 18 mån bindningstid. Om jag hade haft ett modem hade det kostat 99 kr/mån.
Om du ska använda modemet utomlands är det nog idé att köpa modemet separat - Telias är operatörslåsta....
Hej Krister eller nån annan som använder mobilt internet i husbil, t,ex. Har nu fundering på Telias eller Tele 2:s mobila internet. När det står fast avgift, betyder det då att jag kan surfa för en fast avgift utan x-tra kostnadet för varje mb. Har telia bredband hemma undrar om man kan få rabatt då om man kompletterar med mobilt från Telia?
Om du har Telia bredband hemma kan du komplettera med trådlöst mot en mindre ökning av månadsavgiften. Jag betalar 149 kr/mån från och med 2009 (fritt resten av 2008) inklusive modem - 18 mån bindningstid. Om jag hade haft ett modem hade det kostat 99 kr/mån.
Om du ska använda modemet utomlands är det nog idé att köpa modemet separat - Telias är operatörslåsta....