Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Lite nördsnack.Plockade fram den här ur ett dammigt uthus igår.
Behöver en del kärlek, men tyvärr tveksamt om jag har varken tid eller lust till det. Just nu är det snarare uthuset som behöver det!
Funkade sista gången jag hade den påställd i början av -90 talet. Har faktiskt ägt den sen jag brukade denna lättviktare i början av -70 talet dvs i runda slängar 50år. 52 års modell, som 16 åring tyckte kompisarna att den var ”antik” då dom hade sånna där japanska ”bålgetingar”!
Den är tvättad nu, så när är leran på däcken borta! Inte färg mao.Lite nördsnack.
Den verkar väl lovande även om den fått sig lite extra färg på däcken, dubbla signalhorn, modernt styre, senare tids ljusomkopplare, hål i ljuddämparen(?), omålat kedjeskydd.
Den har en registreringsskylt som visar att den finns i fordonsregistret.
Var rädd om besiktningsetiketten som sitter bakom lampan, "1975".
Ta det som ett vinterjobb att få den körduglig.
Nej, min kompis som bor 500m från mig har en ultraljudstvätt och det är ytterligare en anledning till att besöka honom.Robert, du som mekar så pass mycket med äldre MC/mopeder, du har i te funderat på att skaffa en ultraljudstvätt?
KVALITETS LIV kallas dettaNej, min kompis som bor 500m från mig har en ultraljudstvätt och det är ytterligare en anledning till att besöka honom.
Han var här igår kväll och hjälpte mig att kolla öppningen på kolvringarna. Vi byter grejer och har lite trivsamt tjôt över en kopp fika. Det är anledningen till att jag inte har en ultraljudstvätt eftersom han har en. Han lånar grejer av mig och jag av honom. Trevlig samvaro och hobby vi har.
Hej Robert. Följer dig ett nöje att se bilderna du lägger ut. Ska bli kul att följa ihopmontringen av motorn du får ta ett kort av mattan nät det är klart så vi får se om det ligger någon skruv kvar.
Puch ?? Går du in på senaste numret av Melleruds nyheter står det om en dansk som renoverat en svartqwarna.
Han hade delar över , kanske intressant. Mvh Bengt.
En plastpåse kvar sedan renoveringen av en Puch 1958Puch ??