Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Den är canbus-styrd så den är nog inte helt enkel att få igång, men det skulle vara skoj o veta hur om lyckas.
Med en gammal typ av styrenhet bör det gå att få värmaren att fungera med ex tidur.
Om jag inte missminner mig är det bara 3 eller 4 kablar till värmaren. Fläkt, glödstift, flamvakt och ev ?
//W
Que? Guicky?
Jappe (solkungen)
Jappe.Wizard? Skulle Wizard hjälpa dig med detta? Jag minns när Wizard skulle hjälpa mig med mitt startbatteri i Santa Pola! Det slutade med att jag fick köpa ett nytt batteri!
Jappe
Jag skall bara ha den till att värma golvet så (W) eller tidur behövs inte. Bara en termostat och On Off. Jag har en annan Webasto som inte är inkopplad ännu, men den är lite annurlunda, med 2st kan jag skilja på varmvatten och värme i bodelen. Problemet är att ljudäparen ramlade av och jag körde över den med hjulet så den ändrade form ifrån rund till platt. Fast det går nog lätt att tillverka ett nytt och längre avgassystem.
http://www.husbilsklubben.se/forums/t35701-12/#post342969
Äsch, det lilla påhoppet! Vad är en canbus? Är detta en chattråd? Är det fortfarande kallt därnere?
Jappe
Bilen var en 5 cylindrig diesel 2.5l
Finns det någon inkopplingsanvisning eller schema?