F
F.d. 7747
Guest
Sv: Husbilsbygge av buss
Ha det
Rulla Lungt .
He finns ju en ann tråd om det här med stavning och svenskan , men nu jett jag ju fråg deg vars nagerst har du gått i skola som ha lärt de allt he du kan , had jag vuri 20 år ynger had ja nog sökt arbeite som praktikant hos je .Tur att kylen fungerar bra i hettan, under middagstimmarna så håller sig termometern över 40º sträcke i verkstaden. Har bytt innertaket och nu är jag nöjdare. Problemet med den nya mattan är att den har olika nyans hur fiberna ligger. Man får nog kamma den och inte röra den sedan.
Profilerna med myggnätet har kommit och har jobbat med ett fönster för att se hur det blir. Bestämde mig för att byta nätet mot mörkläggningstyg istället. Med detta systemet så blir det helt tätt och det vill jag ta till vara på med att kunna stänga ut solen. Skräddaren får sy myggardiner.
Ränderna som skulle ha varit klara för länge sedan har jag funderat på hur man kan måla dom lättast.Till sist kom jag på att det bäst vore nog att markera dom med en jättestor kurvlinjal så det var bara att tillverka en. En målare har lovat att hjälpa mig i helgen med att måla dom.
Ha det
Rulla Lungt .
Senast redigerad av en moderator: