Sv: Fortsatt renovering
Återigen en mycket varm dag. Gillar egentligen inte bastu, men nu tvingas man jobba i denna värme. Tvingas o tvingas ja........... Skall det hända något så gäller det ju att ligga i.
Kom på en, enligt min bättre hälft, genialisk förvaringside. Har ju förlängt köksbänken men har inte tänkt på att man kan utnyttja allt utrymme. Så min fru for till IKEA och inhandlade en fiffig grej och som skall fungera som förvaring i vår husbil. Svårt att förklara så kolla bilderna. Gäller nu att hitta ett svalt utrymme för förvaring av några bira och kanske en låda vin. Lådor skramlar ju inte som en bryggeribil precis...
Vidare så är allt vatten nu inkopplat inkl toastolen. Fattas bara att ansluta till pannan för att få varmvatten men struntar kanske i detta just nu för det känns inte som ett behov för stunden. Koncentrerar mig på det som är viktigt för att kunna besiktiga och använda bilen . Besiktning 21 juli......... Borde inte vara något problem. Men till dess skall även hytten målas så tid har jag ont om just nu. Tänkte ju inte rolla den, det är lägre än Glocalnet så jag kanske skall anlita hjälp med slipning mm.
Damen som fixar och syr dynorna till bilen ringde idag och talade om att dessa var klara, så jag skall åka till Limmared på måndag e.m och hämta dessa. Trodde nog inte att dessa skulle bli klara men undrens tid är inte förbi.
Lördagkväll jaja och inget annat än jobb.. Gillar detsamma som Calle Bonath så jag "pressar" i mig någon eller ett par byxvarma bira då jag inte haft förståndet att i ett tidigt skede placera dessa i kylen. Smakar mycket bra i alla fall.......
Återkommer
.........................
Trevlig lördagskväll och var rädda om varandra.
Hälsningar Bror