Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nån som vet nåt om nuvarande leveranstider för 10 gb fog a 149/mån?
Nya länder som skall anslutas: Polen, Åland och Belgien.
I detta sammanhang är tydligen Åland ett eget rike. Allt som allt 15 länder i Europa.
Vet du vilket simkort som passar i Huawei e-589? Tänker beställa Fogg.
Nej, men deras vanliga simkort kan anpassas både till mikro och det reguljära.
De har också nanokort men det är inte aktuellt i detta fallet.
Jag har nu provat sätta in simkortet i min router och det fungerar men inte snabbt.
Hur snabbt har ni det? Vilka inställningar har ni i routern Jag använder foggs APN bara inget mer.
Har du testat vilken hastighet du får i en telefon/platta?
En medlem nådde en hastighet på 59 Mbit/sekund i Solnatrakten.
Provade med Lovisas IPad och då blev det fart på grejorna. Tråkigt att det inte fungerar med routern.
Det beror nog på routerns inställningar. Har du tittat på inställningrna under 192.168.1.1 eller liknande (finns i manualen). Anändarnmn och lösenord brukar vara admin och password.
Jag använder internet.foggmobile.com, Fogg skriver att det är den som skall användas utomlands tillsammans med dataroaming.