Har haft en gammal garmin uppdaterad men den kör fel väldigt ofta så garmin avskyr jag. Det är så mycket bättre och billigare med en app. Har lagt in en sygic med samma kartor som tomtom på plattan, för utvärdering sen har jag uppdaterad IGO som främsta körapp. egentligen kan jag bara köra in på en vanlig parkering men inte så mysigt men som transportsträcka går det bra.
Ju senare på året jag åker desto sämre blir det och körtimmarna blir längre tills man kommit en bit ner i frankrike där vädret börjar bli bättre särskilt när man närmar sig medelhavskusten. Kan vara riktigt varmt om det inte blåser vattnet är ju uppvärmt samma som gottlänningarna upplever på hästen ibland men priset är en kall vår.
Skjuter ganska mycket på avresan inte gjort knappt något på flera dagar.
Känns ganska fel att köra i spanien när folk har det nog med sej själva, tyst minut på griden i motogp, en del har ju haft valencia som hemmabana och har släkt och vänner därifrån, tror att det har varit svårt med fokus på tävlingarna.
Valencia brukar jag bara runda på motorvägen, aldrig varit där.
Stannar bara på småorter. Har flera platser att välja på som jag växlat emellan.
Problemet att köra sent är ju vädret, och då är det värmen som drar och det tenderar att bli den snabbaste vägen som jag kan sen 2017
Den brukar ta 8 dagar men senaste gången körde jag på 10 vilket var bättre, nu kommer det kanske bli 12 dagar med stopp två dagar om jag hittar något bra ställe.
Skulle vilja stanna vid något bra ställe i tyskland och handla har ju bara åkt förbi alla såna ställen eftersom jag undviker storstäder.