Jag har fixat det gamla uttaget och monterat sika som jag använde har inte härdat än men det sitter fast.
Fick sätta in en liten värmefläkt i ett uttag för att hindra eventulell frysning minusgrader just nu.
Eftersom bobatteriet var helt fullt och laddaren går på slog jag på ihopkoppling av batterier så att startbatteriet får laddning.
Köpte ett lite bord billigt är inte nöjd med det bord som jag gjorde om i somras sen är det ett problem att det inte står stadigt det vickar lite eftersom benen inte stämmer riktigt.
Det jag köpte kommer jag bli tvungen att byta underrede på. lägger ut en bild på hur bordskivan ser ut. duger att ha datorn på eller en kopp kaffe och smörgås till frukost?
Har monterat det nya handtaget fick ta vinkelslipen och ta ner kanterna på de gamla helt förstörda hålen på dörren.
Hann inte montera gardinerna på dörren men ingen brådska.
Den understa delen av sängmaddrasserna håller jag på med skar av 8cm för att det ska passa på längden har en 3cm tjock skumgummi som jag hade i samma fordral som den gamla tempurmadrassen den ska nu få sitta ihop med bottenmadrassen, eftersom det saknades en bit när den låg i toyotan har jag limmat en passande bit skumgummi tar tid det inget lösningsmedel i limmet lär ta många timmar innan det är klart.
Räknar med att få hela madrassen på plats i närtid och även gardiner.
Väntar lite med fäste för projektorn så det blir bra.
Ja man börjar se ljuset i tunneln men än återstår en del.
Om man väntar lite kanske inte det planerna att köra ner till portugal direkt inte blir av inte säkert jag åker dit.
man sitter gärna och gör planer som är väldigt enkla i soffan men som blir både jobbiga och dyra i verkligheten men det är så det är.
En Gammal dröm är ju att ta färjan med husbilen till kanarieöarna dyrt och jobbigt men jag har ju varit på öarna 20 gånger minst. Men man har ju varit hämmad av att återvända till hotellet varje dag. Det är bara nere vid stranden som det är varma kvällar.
Med husbil kan man få en helt annan upplevelse tyvärr är mycket förstört av turismen när jag var där i slutet på 60- talet var det helt annorlunda alla ställen på södra sidan fanns inte.
EU har fixat mycket fina vägar där på teneriffa skulle jag gärna köra gamla vägen till en restaurang ganska nära toppen. där finns minnen.
Är det molnigt och gråväder brukar det nästan alltid vara sol vid toppen på tiede.
Förr kunde man köra hejvilt däruppe. Vilket jag gjorde finns en bit super8 där det syns.
Visa bilaga 236878