Ja appen går ju in i programvaran till motorn via bluetoth för att reversera måste man ju ändra i den programvaran likasom att reversera PAS.
Så det är där allt händer, om man letar upp vilken regulator det är kan man kanske hitta en programmering från tillverkaren.
Till modellflyget som ofta har betydligt större effektuttag fanns det olika sätt att programmera men jag har ju varit offline där ett bra tag nu. Hittar man tillverkaren så har man nog anvisningar hur man ska ställa in allt, det är säkert det som han som gjorde appen använt, kan man modda den lite så kan man ställa max varvtal hastigheten och lite andra parametrar. Finns ju redan den funktionen med max fart så borde vara ganska lätt att ändra ett värde. Fast jag känner inte att jag behöver modda appen annat än att ev ändra så att den gör mindre ljud från drivningen. Min gamla hemgjorda drivning lät ingenting men det var ju en borstmotor. Sen så tror jag att det att motorn sitter i en metallåda skapar resonanser. Det är alltid problem när man köper något nykonstruerat första årsmodellen brukar alltid ha barnsjukdomar.
Har börjat renoveringen av min cykel hittade en spricka på var sida på det rostfria bakhjulet förmodligen där man skarvat fälgen.
Går inte att cykla säkert med och ett nytt hjul med den storleken och växel i navet från 70-talet går inte att hitta, ska få hjälp av en jätteskicklig svetslärare annars blir det skrot av cykeln. men han breddade aluminiumfälgar till banbil som körde på anderstorp och kan man det så är allt annat enkelt.