Du ser ut att ha 16 tums hjul så jag förstår att du fick problem, hade du fått dit den fram så hade cykeln inte stått på stödet bak utan ramlat sen när den kommer så långt fram så hamnar den framför vridningcentrum och blir konstiga vägegenskaper vill ju falla inåt i en kurva sen hade den lättare dragit upp smut till drivningen.
Går ju att ha en cykelkorg fram istället för pakethållare bak. På sparkcykeln hängde jag en ryggsäck på handtagen fram och det fungerade bra och lätt att ta med till affären när man handlade.
Den zipforce som fanns på blocket frågade jag på helt komplett med ett digitalkvitto är nog köpt från nätet på lagan, bara provmonterad ej körd? med frakt skulle den kosta 5100kr. Men han var bortrest 2 veckor till så jag får se när jag handlar har fått en envis huvudvärk som inte går över sen i mitten av veckan man blir lite orolig blodtrycket far berg och dalbana men huvudvärken ganska konstant.
Jag misstänker att ljudet från motorn förstärks eftersom den sitter i en plåtlåda och rostfri plåt blir ganska hård och förmedlar vibrationerna lätt man skulle kunna ta ut batteriet och klistra butylplattor inuti skulle nog hjälpa mycket. Sen beror det lite på drivkretsarna till motorn antar att de inte ger någon bra sinus till lindningarna.
Hittade ett Batteri i källaren 5ah 24v kan ge upp till 125A momentant Lipo flyg batteri. Har haft det att ladda en elskoter för att få längre körsträcka utan extra batteri gick den en bit över 12km men bara 6ah 24v och motor 200w . Med extrabatteri gick den längre men eftersom det var kopplat till laddningsuttaget och hade samma spänning så blev det dåligt utnyttjat.
Till zipforce borde det fungera bra man har ju ca: 3,6v extra att ladda med och ladningregulatorn kommer ju ladda samtidigt man kör och även när man parkerat. Blir ju över 100wh extra Har haft med det på flyget till GC på den tiden man inte var så hård på batterier men nu skulle det vara omöjligt.