Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Snygg kille jag menar dig. Klimatet gör dig gott. Det fotot kan du ha som bild här på forumet.Ytterligare en bra dag här på Bahia vaknade till sol som vanligt, gick ner och tog en dusch massor med varmt vatten. sen frukost kaffe wasa sportbröd men havarti ost. sen tog jag elscotern ner till marknaden. Gjorde ett par fynd strumpor med lös resår i min storlek i bra kvalite Visa bilaga 162794 finns knappt hemma skåpet är fullt med billiga strumpor som får slängas efter ett tag. Sen hittade jag ett bälte som var snyggt flätat med resår i perfekt blir nog ett till innan hemresan. Har tidigare använt ett specialbälte köpt från england i en affär som säljer kläder för bergbestigare, men det bältet får jag ju flytta mellan olika byxor hela tiden, då kostade det 350kr,nu säkert 500kr, det nya som är mycket snyggare kostar 50kr, en viss skillnad. Alltid hittar man något. Sen ner till hamnen och en restaurang med god mat och en alkoholfri öl. tyvärr så tog batteriet slut så det blev taxi hem, första gången jag laddade det och det var kallt ute svårt att ladda lijon batterier då, det vet säkert elbilsägarna om de står utomhus är det minusgrader så finns bara halva energien kvar. Nu tar jag det lugnt brukar ta minst 5 cykler innan man har någorlunda bra energi i batteriet, annars får jag lossa på luckan och mäta upp dem, har den legat länge i lager vilket jag misstänker eftersom de satt ner priset rejält så kan någon cell tagit skada men det går att byta. När jag kom "hem" fick jag hjälp att skriva ut biljetten så nu är det klart, lite onödigt egentligen när de tittar i passet ser de ju allt i datan. Men papper vill de ha och papper får dom. Började såga upp en spricka bakpå bilen ska spackla igen den med 2 komponent plast med glasfiber i och en extra glasfiber remsa på insidan, det saknas en del bitar plast efter påkörningen men jag funderar på att skära bort det eftersom det inte fyller någon funktion är bara som en kjol med en hylla som samlar smuts. Hemma har jag en batteridriven vinkelslip som är som gjord för jobbet ska se om jag kan hitta en snygg kantlist så blir det bättre än nytt gäller att tänka först istället för att bara slaviskt återställa till det gamla. Ett misstag jag gjorde och som miljaanen påpekade var en för liten avloppstank. Funderar på om jag inte skall sätta dit en liten till det finns ju färdiga anslutningar så det skulle gå lätt att koppla ihop dom. Ska se om jag kan hitta lite polyuretanskum på sprayburk, mistänker att distansmaterialet i duschgolvet har blivit dåligt så det sviktar betänkligt och sån brukar kunna sluta med en spricka vilket är vanligt även på nyare bilar. Det var avfärd till Benidorm för de som ville äta en 5 rätters och se en känd show efteråt. Jag satt i baren med en lättöl och tittade på hur glada pensionärer villigt köade för att komma in i tältet där de tydligen skulle vänta på bussen och dricka någon färdknäpp. Intressant att skåda köandets mystik och mekanism, själv brukar jag vara en av de sista som går ombord på flyget eftersom jag avskyr köande och sitter hellre och vilar i en stol tills de sista ska gå ombord och då slipper jag trängseln på planet också. Vägrar köa när jag ska av också men många börjar köa innan trappen är framme sen köar de för att vänta på väskorna som oftast kommer långt senare. Har för mej att pensionärerna är värst i det fallet. Nu är man ju lite för gammal annars hade en avhandling kunnat ge några poäng.
Min yngste son:
Visa bilaga 162795