Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Samma härJag har ingen cd spelare i min bärbara dator heller, jag har en sån här istället
Extern DVD-brännare med ultratunn design
Funkar hur bra som helst.
Finns ju billigare än den, från ca 300kr och uppåt.
Så släng inte dina cd skivor utan köp en USB cd spelare istället. Finns många märken att välja bland.
Jag fick ett mycket snällt erbjudande från Hasse att få in Autoroute i min dator men tackade nej eftersom det blir ett nytt program som jag måste lära mej. Använder google maps på datorn websidan alltså sen för jag över till plattan med igo de platser jag ska hitta osv. Igo är ju mycket mer smart och det finns mycket mer rutter att välja på. Jag brukar ofta välja husvagn där jag är tveksam och en lätt rutt då slipper jag komma ut på kostigar och cykelbanor.
Allt som är nytt är svårt att lära sig vid 70 års ålder och man undrar hur det ska bli sedan?
Men nu har det inte blivit en droppe sprit sedan drygt en vecka och det är som dimman lättar och glädjen och orken kommer tillbaka, även om det var långa tider med små mängder så sliter det på kroppen och den ena av mina två kvarvarande hjärnceller mådde dåligt.
Har varit och hämtat min elscooter idag använde min gamla som transportmedel för kartongen vägde minst 15kg och var otymplig, men taxistationen var nära och han körde fram till husbilen och hjälpte till att lasta av, 3,67 eu kostade det men han fick 5 hemma hade det säkert blivit 4ggr så dyrt.
Har provkört och den är ett nummer större än min gamla som jag tror återfinns i min tråd bygga och renovera husbilar.
Den går tystare är starkare och snabbare med riktiga hjul så det kommer bli en sväng ut i skogen hemma, hög markfrigång. Enkelt att fälla ihop den och få med den i husbilen. Kommer bli enklare nu att utforska santa pola. Ska finnas en app som gör att jag via blåtand kan stänga av allt så att den inte går at köra. Mycket att läsa in.
Bokade hemresa den 17/3 en söndagkväll perfekt för då blir det lugnt på vägarna uppåt Hamburg. kostade med hytt 1251kr köpte buffefrukost 80kr och värt varenda krona.
Kastar nog loss härifrån den 2/3 då har jag två veckor kvar här och ska då jobba lite med de gamla påkörningskadorna har handlat det mesta som behövs för jobbet, allt är ju så billigt här en burk med glasfiber fylld spackel kostade 55kr en tving som jag inte sett hemma 20kr osv. Otrolig skillnad på priserna här hittade en riktig färghandel. Ska nog se om jag inte ska dra på lite färg också.Visa bilaga 162710 Visa bilaga 162711
Vad kan en sån kosta för en fattig pensionär?Previous
Warning: Last items in stock!
SCOOTER INNJOO RYDER XL
Reference: RCDE18-028
DESCRIPTION
- Product Size 1100*430*1135mm
- Tire Size 8.5 inch
- Carton Size 1130*320*540mm
- Net Weight 13 kg
- Gross Weight 15 kg
- Certificates CE
- Applicable Age 16-50 years old