• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Racebuss

O

Osten

Guest
Sv: Racebuss

Sängarna klara på höger sida, så när på listerna runt ingångarna och lampor. Bara en våningsäng och hyllor kvar nu på vänster sida:)

Bilagor

• IMG_5034.JPG
    IMG_5034.JPG
    60,5 KB · Visningar: 0
  • IMG_5035.JPG
    IMG_5035.JPG
    47,3 KB · Visningar: 0
O

Osten

Guest

MediaImage13117_160_160.png
Beställde spis idag och åkte sen till bauhaus och köpte 2st 3600mm långa och 27mm tjocka Ek bänkskivor till bords skivor och bänkskiva. Blev en dyr dag.:mad:

O

Osten

Guest

Helgen går i elens tecken. Monterar dosor och drar rör. Nästa vecka kommer elektrikerna och kopplar in allt. Otacksamt jobb för inget syns av det jag gör. Frågan är bara var men vill ha utag?

O

Osten

Guest

Räcker nog inte med 20 kilo,är nog det dubbla. Tror inte vikten blir några problem med tanke på vad stolarna vägde. Får väl se, reg besiktning i slutet av maj men tänkte prov väga den innan. Bussen är ju byggd för 52passagerare och deras packning samt 2.5 ton last i gods rummet.

O

Osten

Guest

Hel dag i bussen:spinny:
Har för dragit rör för elektrikern och satt upp lite fler dosor . Klar med el uppe. På börjat nere men slangen tog slut så blev lite köks montering, kylskåpet på plats och bänk skivor ihop limmade och till kapade så ska bara lackas.
Bilder kommer senare.

O

Osten

Guest

Blev en del rör att dra, 2 st till vägg utag uppe blev totalt 9 uttag.
Nere har jag dragit fram sex rör till kyl, micro, köksfläkt, batteriladdare och 6st uttag och ett uttag ute. Även ett rör som ska gå bak från omformare till elcentral. Lite kvar då det ska in handuks tork på toa och rör bak till elverk samt all el i lastutrymmet men det blir utanpåliggande kabel.

Bilagor

• IMG_5043.JPG
    IMG_5043.JPG
    55 KB · Visningar: 1
  • IMG_5042.JPG
    IMG_5042.JPG
    44,5 KB · Visningar: 1
O

Osten

Guest

Har börjat montera luckor till köket.:yes:.
Spishällen var försenad så blir väl nästa helg som bänk skiva kommer in.

Bilagor

• IMG_5040.JPG
    IMG_5040.JPG
    60,3 KB · Visningar: 0
  • IMG_5039.JPG
    IMG_5039.JPG
    40,8 KB · Visningar: 0
  • IMG_5041.JPG
    IMG_5041.JPG
    66,2 KB · Visningar: 0
Toppen