Ska undersöka det brukar köra omvägar runt alla storstäder, när jag åkte hem sist var alla val på att jag skulle tangera paris, så jag över reagerade kanske när jag styrde åt andra hållet, men som sagt det var ju inte meningen jag skulle köra hem så fort.
Min mor dog på Gotland utan min närvaro hon var gravt dement och jag kände jag inte klarade av det, tänker ska jag svika min far men vad kan jag göra egentligen vara stöd förstås om det är läge för det men förmodligen inte.
Jag är kanske självisk men min tid är också begränsad och vinterdepressionen är en svår sak.
Jag vet att det är många här som förstår och har samma problem, inte många luftar det.
Från det ena till det andra, märkte jag satt lite snett i bilen ibland det var vänster armstöd justering som tog i en mellanvägg och nu ska jag undersöka om en vanlig kortare skruv kan lösa problemet annars blir det att såga lite. Skulle vilja byta ut stolen men det blir nog svårt, största problemet är att jag skulle vilja sitta lite lägre och då behövs det en riktig verkstad. Innan jag åker ska jag nog lägga ett antal brickor och få upp framdelen några millimeter.
Funderar just nu om jag ska ta tv med som jag köpte inför förra resan, knappt tittat någonting alls på den blir mest att surfa på datorn.
Får gå över lagringen fram igen, fick ju problem med det vid alla rondeller i frankrike, förmodligen beroende på att det regnade nästan oavbrutet.
Hjälpte med att spruta WD40 på fjäderbenslagringen och det har jag fortsatt med av och till men mera vanlig olja. Fick mycket råd om vad problemet var här på forumet och löste det med smörjning och inte byte av lagring och hittills fungerar det.
Mycket saker som ska fixas eller bara stå ut med på en gammal bil.
Viktigast är att man förstår och kan värdera problemen och inte gå rakt in i väggen. Man ska nog inte göra någon längre resa utan att ha kört runt en hel del i närområdet.