Sv: bygga inredning
Håller på med maskinen som snart är klar och sedan kan jag ägna mig åt husbilen. min önskan vore att kunna regestreringsbesiktiga innan semestern i Augusti,men..... Jag har dessutom nu fått goda nyheter om lagren till växellådan nu fattas det bara en packbox. Problemet är att har jag ingen växellåda kan jag inte lägga golvet, Och kan jag inte lägga golvet så kan jag inte spruta polieretan skum och då kan jag inte göra väggarna. och inte sätta in fönster E.t.c. Med andra ord allt hänger på den f..... växellådan.
En glad nyhet är att Solcellerna kom på posten i fredags 1000 stycken och bara en som var trasig. Att löda ihop dom får bli det sista som jag kommer att göra. Den lilla tid som jag har över går nu åt att slutföra på utsidan därför att sista veckan i Juli har jag blivit lovad hjälp att måla den
Instrumentpanelen går sakta framåt skall vattenslipa den och lacka den för sista gången i morgon sedan skall den monteras ihop med alla klockor och lampor sedan kan jag slutföra elinstalationen.En till instumrntpanel skall tillverkas för radio,GPS,handsfree,termostat,backkamera,mm,mm
Jag ville ha trät lite rödare ,men det blev inte bra med bets färgen blev lite åt det gröngula hållet så vanlig klarlack fick duga.
Ser att bilden på instrumentpanelen blev vðldigt mörk men jag stoppar in en ny när den blir helt färdig.