Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad skall det vara för fel på bilen för att kvalificera sig för ett par pilsner??? Kan ordna nästan alla tänkbara fel..........Tänker inte göra så många knop men kan finna tid och utrymme för några kalla bira ändå.
Att ta fart för att komma upp för ett motlut måste man men när man når maxfart och ändå tappar halva farten då är det mörker.
O BerntMgn akta dig så att vi inte tar dig på ordet. Allt gratis det är ju en sak att stilla bedja om och det erbjuds ju inte så ofta. Alla gener kan man inte heller få tyvärr men du är garanterat bra på något annat
Nu blir det lite grillat och ett (två? ) glas rödtjut.
Tillönskar alla en glad o trevlig kväll
Hälsningar Bror
Låter bra,
Hur gör man då? Var sitter denna förlösande skruv?
Precis vilket fel som helst, kvalificerar för en pilsner. Man måste ju fundera ut en lösning, och det gör man bäst över en pilsner. Sedan måste man ju njuta över lyckan att ha gjort ett bra jobb, och det gör man bäst över en pilsner.
Eller också dränka sorgen när man går bet......
Calle
Tänk, sååå bra skrivet
BROR ; Lika bra du väntar tills turbon sitter där, dom där uppförsluten kommer bara att skratta åt dig vad du än skruvar på
(Jag vet.....)
// Lasse.