Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag hade inga problem med att använda Fogg vare sig i Danmark, Österrike eller Norge.
Hemligheten var att starta om mina plattor (iPad) först.
Inga problem med att använda Fogg här hemma.
Nu pratade vi om utlandet, och speciellt Tyskland - vilket jag förmodar faller under utomlands
ANders
Vi nämnde att Foggkortet är prisvärt även här hemma!
Har använt Fogg i Norge. Första veckan utan problem, men veckan efter fick jag ingen kontakt trots omstarter av modemroutrar, dongel, platta och fånar.
Modemroutern indikerade 3G och full mottagning.
I Sverige gick den igång igen!
Alltså inte helt nöjd!
Kåre
Du hade troligtvis fel APN. Du skulle haft foggmobile.com
Mitt fungerade hela tiden i Norge
Dette høres ut som en melding fra programvaren som følger med stickan du benytter, og en arv fra den nettleverandøren som solgte sticka. Kan jo være hyggelig å få vite hva en sparer med en fogg-sim i stedet for orginal-sim i sticka ved besøk utenfor landets grenserVar i Norge för 14 dagar sedan och fick mitt Foggmobile att fungera efter att bytt APN till foggmobile.com som du informerat om och tankat in Premium för 149 kr men jag fick upp varningar på datorn att "nu är din roamingkostnad ca 50 kr" och efter ytterligare en stund "nu är din roamingkostnad ca 100 kr". Ytterligare inställningar att göra på datorn?
Har just mailet dem och krävt ett svar, eftersom jag nu betalat 149 kr i 4 månader och anser att jag inte får vad jag blivit lovad och betalat för.
Får se vad jag får för svar och jag kommer att lägga ut det här.
Troligen blir det ett beklagande och inte mycket mera, men det betyder å andra sidan att det inte är ett seriöst företag vi har med att göra.... Synd i sådant fall, för just en sådan produkt är det många av oss som önskar.