Det stämmer med största säkerhet inte, varför skulle en Tysk tillverkare bygga ett gasolutrymme för en Svensk gasflaska? Det faller på sin egen orimlighet!
PROGAS GmbH & Co KG.
Här kommer lite allvar o lite ironi...eller vad det ska kallas...kanske inte?
Bengtic..... jag håller mest med dig när det gäller gasflaska... försök byta den du har till en " godkänd ".
Men, man ska ändå alltid hålla öron o huvud öppna/öppet för andra idéer.... så det är en intressant länk... campinggaz.. progaz.
Jag tycker att du gott kan mäta ditt utrymme en gång till...det tar inte många minuter.... flaskorna/ campinggaz har diameter 23 cm och höjd 50 cm ... enligt länken.
Sen.... det behövs.. en prioritering.... dieselvärmare är allra högst på den listan... och den behöver du pröva rätt mycket... Du måste va helt säker på att din installation verkligen fungerar..i praktiken..inte bara i teorin...
Jag tror inte att du behöver särskilt mycket gas.... den lilla lilla matlagning du sysslar med ! ! ! Och så dina idéer om att värma vatten för dusch? Fast båda sakerna går att fixa... även utomlands... men alternativet till värme.. är att ligga på camping och använda 230 volt....
................. .........
Apropå balja....
i Eu...i Europa... på kontinenten....
Sverige är med i Eu och ligger på den europeiska kontinenten....
....