F
F.d. 8227
Guest
Sv: Den stora husbilsbluffen!
Det här är ett jätte problem. Köper man en Husbil så vill man ju givetvis kunna bruka den med ett "Bas kit" med bra "ha grejor". Därför är den faktiska vikten på bilen oerhört viktig, fram för allt korrekt angivet av säljande företag. Hur en sådan policy skall se ut kanske kan vara något för klubben att ta fram och sedan presentera för bransch organisationen? En stilla undran från mig. Jag har ej ännu bestämt mig för vilken husbil jag skall välja än. Men det verkar som att det lutar mot en db axel med minst 4,5 tons tjänstevikt. Då lappen så tillåter, och själv med råge passerat 70kg och att jag gärna vill ha frugan med.
Våga vägra väga sa han som vågat väga vågen vid vägen å vägrat väga. Vågat?
Spänn fäst Er i trafiken
Det här är ett jätte problem. Köper man en Husbil så vill man ju givetvis kunna bruka den med ett "Bas kit" med bra "ha grejor". Därför är den faktiska vikten på bilen oerhört viktig, fram för allt korrekt angivet av säljande företag. Hur en sådan policy skall se ut kanske kan vara något för klubben att ta fram och sedan presentera för bransch organisationen? En stilla undran från mig. Jag har ej ännu bestämt mig för vilken husbil jag skall välja än. Men det verkar som att det lutar mot en db axel med minst 4,5 tons tjänstevikt. Då lappen så tillåter, och själv med råge passerat 70kg och att jag gärna vill ha frugan med.
Våga vägra väga sa han som vågat väga vågen vid vägen å vägrat väga. Vågat?
Spänn fäst Er i trafiken