F
F.d. 3581
Guest
Sv: Är vi för kritiska på vår nya husbil och husbilsförsäljare, eller är det fel på o
Bengt, nu förstår jag inte riktigt hur du menar.
Om vi nu begränsar oss till denna tråds diskussion - dvs relationen mellan oss köpare och leverantörsföretagen, så upplevar jag det som tvärtom, jämf med din uppfattning.
Inläggen och dessas innehåll visar väl tydligt att det finns ett omfattande intresse hos medlemmarna för att övergå till en sorts gemensammare och tuffare attityd mot leverantörerna.
Nu avser jag inte styrelsens ståndpunkt, för där har jag ingen uppfattning.
Mvh
Dag
ps
Däremot delar jag absolut din uppfattning om att husbilsbranschen fortfarande har mycket att arbeta med för att nå en kvalité liknande den som personbils dito idag besitter.
Undantag finns ju alltid, självfallet.
Vi skall nog vara lyckliga över att inte husbilskonstruktörer, byggarna och slutkontrollen inte verkar inom kärnkraftverksbranschen.
Då hade nog hela gamla Svedala varit kontaminerat vid det här laget.
Den dag Adria, Knaus, mfl börjar inom den genrén då flyttar jag till månen.
ds
Bengt, nu förstår jag inte riktigt hur du menar.
Om vi nu begränsar oss till denna tråds diskussion - dvs relationen mellan oss köpare och leverantörsföretagen, så upplevar jag det som tvärtom, jämf med din uppfattning.
Inläggen och dessas innehåll visar väl tydligt att det finns ett omfattande intresse hos medlemmarna för att övergå till en sorts gemensammare och tuffare attityd mot leverantörerna.
Nu avser jag inte styrelsens ståndpunkt, för där har jag ingen uppfattning.
Mvh
Dag
ps
Däremot delar jag absolut din uppfattning om att husbilsbranschen fortfarande har mycket att arbeta med för att nå en kvalité liknande den som personbils dito idag besitter.
Undantag finns ju alltid, självfallet.
Vi skall nog vara lyckliga över att inte husbilskonstruktörer, byggarna och slutkontrollen inte verkar inom kärnkraftverksbranschen.
Då hade nog hela gamla Svedala varit kontaminerat vid det här laget.
Den dag Adria, Knaus, mfl börjar inom den genrén då flyttar jag till månen.
ds
Senast redigerad av en moderator: