Har blivit mycket bättre nu hur länge det nu varar.
Var iväg och åt mat på kinesrestaurangen, blev rekomenderad Carmen av Wizard men då behöverjag tolk.
Åt soppa med vin och ris med kyckling glass till efterätt. 7,10 eu. Inte riktigt det jag beställt men smakade bra.
På bilderna ser man en röd julduk på mitt bord, det är en av servetterna från china som inte är av papper gjorde en deal med servitören om 2 eu.
Skickar med några bilder från Grevens ställplats bilen ser lite ensam ut men flyttade den sen till en bättre plats med ett antal bilar och el. Foto från obligatoriska snitzeln och restaurangen.
Bahia camping delade ut en julklapp idag en plastmapp till papper en aluminiumdosa till alla kontokort och en påse apelsiner och sist men inte minst två flaskor vin rött och vitt bra kvalite på det röda det andra har jag inte öppnat än, inga skruvkorkar.
Hittade en verkstad som kunde åta sej att byta växellådsfästet och vi bestämde att jag tar hem det från tyskland. De tog 33eu/tim hemma 1000kr/tim en aning skillnad stor och fin verkstad välstädad och allt i ordning och takhöjd för en större bil en min. Börjar bli en (o)vana att slinka in på baren bredvid för en öl eller ett glas vin för att prata med svenskar som bor här jättetrevligt.
Solen sken idag med inte hett på dagen men sitter man i solen kan plocka av sej det mesta annars är det tshirt tunna byxor och en lätt tygjacka som gäller vilket gjorde mej ganska svettig eftersom jag kört en del på sparkcykeln som visat sej vara ovärderlig hittills för transporter.