F
F.d. 22252
Guest
Det ordnar sej säkert med plats är ju en del omsättning Jag har plats 269, wizard var nyss och hälsade på.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ha det så gott på Bahia. Vi återkommer dit i mars. Chinarestaurangen hittar du på vänster sida vid tredje rondellen. Längst bak i meny hittar du en trerätters inkl öl eller en halvflaska vin för bara €7,20. Verkligen prisvärt!
Hej ja finger är botta nu . Måndag måste jag åka till norrköping till odopeden ,dem ska titta på fingerstumpen.Jag vet inte hur mycket dem har hugget bott.jag sitta också hemma nu och ka inte göra så mycket! Hoppas att du får det kul med svenkana och tyska ..Bara ta det lungt snart är der jul igen!/volker. Ps är Stefan från Amtrams också i Spanien???
Hej Bengt Och Volker ja det blev lite tidigare hemgång för oss det beror på att min svägerska gick bort så jag ville åka hem och hjälpa min bror.Jaså hoppas inget tråkigt hänt!!? Han skulle väl vara borta över vintern.
Var bortom å sa hei til han i går. Det ser ut til at han trives å har det helt utmerket.Hej Bengt kommer du inte ner till Portugal innan Jul?
Jag hittade detta, kan undra om det är samma som svensk ansjovis?Visa bilaga 160527