Hvis du kjører 2 mil til så kommer du til Camper Park San Fulgencio. Koster 12€ pr natt. Inkl el. 6A, Vatten, tømming, dusj. Stort sett alt man trenger. Mange svenske biler her og..Bahia Camping i Santa Pola
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hvis du kjører 2 mil til så kommer du til Camper Park San Fulgencio. Koster 12€ pr natt. Inkl el. 6A, Vatten, tømming, dusj. Stort sett alt man trenger. Mange svenske biler her og..Bahia Camping i Santa Pola
Vaknade idag till regn men 10gr Har ätit frukost känns segt idag timmarna bakom ratten tar ut sin rätt värker i kroppen. Har siktet inställt på Bahia Camping i Santa Pola dyrt men mycket svenskar roligt att få prata sitt eget språk. Regndag resedag. Ska preparera vindrutan och torkarna med rain off innan jag åker gör ganska mycket till sikten.
På vad sätt var det dåligt att du fyllt i St Pola?Hej Bengt här regnat o blåst nu på morron så tog in på en camping vid Marbella Gabopino skulle fylla min gastank men fick i något tappgubben sa att det var dåligt jag fyllt i st Pola få se när hittarnästa fyllställe