Zlatko Schneberger
FD HBK Medlem
Eller fri parkering för min delMed dom dyra och onödigt exklusiva ställ/campingplatser vi har är P4N en riktigt bra grej för oss Husbilsturismen. Fram för fricampingen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Eller fri parkering för min delMed dom dyra och onödigt exklusiva ställ/campingplatser vi har är P4N en riktigt bra grej för oss Husbilsturismen. Fram för fricampingen
problemet är det vill många och ha all service men ingen vill betala för den centrumnära ? men det är oftast gratis i skogen eller på åkern om du frågat markägaren vill säga ?Fast å andra sidan vem vill stå på en åker? Husbilister vill ha ställplatser som är nära till centrum eller i närheten till nån attraktion, i alla fall jag!
Tycker du också att man skall fricampa på vanliga parkeringsplatser som finns på P4N.?Med dom dyra och onödigt exklusiva ställ/campingplatser vi har är P4N en riktigt bra grej för oss Husbilsturismen. Fram för fricampingen
Jaja men om det främjar mina intressen. Varav ett är att det bör vara GRATISTycker du också att man skall fricampa på vanliga parkeringsplatser som finns på P4N.?
Man campar inte då, man parkerarTycker du också att man skall fricampa på vanliga parkeringsplatser som finns på P4N.?
Helt rätt och inga föremål utanför husbilen...Man campar inte då, man parkerar
Fricamparens lycka är att med loggan på bilen fricampa på Biltemas parkering tömma gråvattnet dagvattenbrunnen och lådan på Biltemas besökstoa sedan dagen efter göra samma rutin på COOPs parkering.Kan även tillämpas på andra kundparkeringar runt om i landetHelt rätt och inga föremål utanför husbilen...
Självklart i mitt fall äger jag inga stolar eller bord, har allt i bilen som jag behöver så jag bara parkerarHelt rätt och inga föremål utanför husbilen...
Ok, men så stod det inte. Det finns numera nästan bara rastplatser som är gratis. Priserna är ändå humana strax över 200 om man jämför de dyraste campingarna som behöver strax under 1000:- för en gräsmatta inkl. el/dygn. Helt sjukt.Okey.... Men jag tror han pratar om fria platser, nu bor han på norra delen av ön... Löttorp tror jag det var.
Sorry att jag missade det.....Ok, men så stod det inte. Det finns numera nästan bara rastplatser som är gratis. Priserna är ändå humana strax över 200 om man jämför de dyraste campingarna som behöver strax under 1000:- för en gräsmatta inkl. el/dygn. Helt sjukt.
HejOk, men så stod det inte. Det finns numera nästan bara rastplatser som är gratis. Priserna är ändå humana strax över 200 om man jämför de dyraste campingarna som behöver strax under 1000:- för en gräsmatta inkl. el/dygn. Helt sjukt.
jag håller helt med dig det är inte klokt ? samtidigt förstår jag inte varför man vistas här ? finns så många andra länder och platser där det är gratis att stå och äta så då är ju bättre att man är där ell ? nu är ju jag svensk och tycker inte jag har tappat verklighetsförankring som du påstår vi har gjort ? trivs man inte på nåt ställe eller tycker det är för dyrt då kan man sätta sig i bilen och dra vidare det är hela grejen med husbilen !Jag som är inte infödd svensk vänder mig starkt mot detta påstående att priserna på två (2)hundra kronor är humana ,det är dyrt för en liten plätt gräsbevuxen mark .Om man räknar på 30 dagar då är det 6 tusen kronor och hyr man en lägenhet då anses det också vara dyrt .Så tydligen att svenskar har tappat kontakt med verkligheten och med sin plånbok! Men visst jag är snål av gammal vana och absolut inte bered att betala såna priser lika lite som jag betalar priserna på IcaMaxi som jag anser att dom är svindyra.