• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

var snöar det nu

F

F.d. 10558

Guest
Sv: var snöar det nu

Bra Kurt!
nr 2 "vart är vädret".
Eller så kan man tänka sig några nya förslag: Medlemsväder, Lokalväder, HBK-väder.
Kanske lite tråkiga, men, men.
Nu fick du allt lite till att fundera på du Kurt! :rolleyes:
/Bosse;)

F

F.d. 6238

Guest

Är det ingen som har en kommentar av 104 medlemmar inloggade medlemmar?

OK, jag tycker då att vi väntar EN dag efter Påskhelgen, sedan röstar Vi.

ÄR DET OK???????? Eller

Hej Bosse, tack för din kommentar. Vi skrev visst SAMTIDIGT

Senast redigerad av en moderator:

Roger och Maria

HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
1226
Medlemskap
2026

Hej alla snöälskare...
Var ute och skottade i morse ca 5 cm här i Vargön söder om Vänern. Nu har det börjat att singla snö igen men vinden har avtagit. Totalt har det nu snöat ca 4 dm sista veckan och vi har beställt tid hos däckfirman för byte till sommardäck på husbilen den 31/3.....
Vargön 16:40 21/3

Vårhälsningar från Maria&Roger

plastpelle

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
948
Medlemskap
2026

hej alla rapport från Borås halvmulet +1gr solen syns igenom molnen blåsten är fortfarande kraftig snögubben smälter barnbarnen skriker var igår o försöte titta Eva o Hasse nya bil jag såg den men ingenvar där får väl bli en annan gång vi har nämligen tänkt batt köpa en likadan när jag blir pensionär om tre år jag röstar på Kurt förslag har alltid samma åsikt som Kurt håller på Elfsborg o älskar Läsö har åkt husbil där Hade Plastpelle

plastpelle

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
948
Medlemskap
2026

:mcride::mcride::mcride::mcride::mcride:hej alla rapport från Borås halvmulet +1gr solen syns igenom molnen blåsten är fortfarande kraftig snögubben smälter barnbarnen skriker var igår o försöte titta Eva o Hasse nya bil jag såg den men ingenvar där får väl bli en annan gång vi har nämligen tänkt batt köpa en likadan när jag blir pensionär om tre år jag röstar på Kurt förslag har alltid samma åsikt som Kurt håller på Elfsborg o älskar Läsö har åkt husbil där Hade Plastpelle

F

F.d. 25038

Guest

Här är solen där är regnet!
Kom inte hit här regnar det!
Vart slipper vi stövlar!
HBK väderprognos!
HBKs Vädernytt!

Häls Mikael o Carina;)

F

F.d. 11858

Guest

IMellerud på Dal har det blåst kraftigt hela dagen å håller på ännu....lite snö då å då....så vi stannar inomhus!!!! Man vill ju int:eek:e riskera att fastna å va ivägen för plogbilarna!!!!

F

F.d. 13407

Guest

:yes::wideeyed:
Vid 06.30 i morse snöade det och blåste kraftigt i Vänersborg
och nu vid09.30 fortsätter det.
:msn_dontknow:Lena
nu jäv skavi utt sen får det snöa best f ,a ,n , det vil vi drar till varberg i morgon dett blir säkert bättre än sitta i kinna jorydshausson

F

F.d. 3727

Guest

Här på Frösön är det nu nio grader kallt, vindstilla och ovanför ett kompakt molntäcke döljer sig en fet fullmåne.

Glad fortsättning på påsken önskar vi.

Kanske: Vädret hos oss nu.
Bara en tanke.

Toppen