• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

var snöar det nu

F

F.d. 6238

Guest
Sv: var snöar det nu

God Morgon alla Husbilsvänner!

(Känner mig som en Skollärare som sitter och tittar ut över KLASSEN på morgonen)

1000 tack för alla förslag och vi är nu uppe i 20 st. Nu tycker jag att det räcker men om det är någon mer som har ett "bra" namn så värk fram det.
:confused:
Tisdagen den 25 kl 2400 är det deadline. (Försökte att hitta ett Svenskt ord men fann inget bra).

Efter det skall jag be Webadm. att fixa till det så att vi kan rösta på NÅGRA (inte 20) namnförslag.

Om ni tycker det är OK att göra så, så kan Ni trycka på Tackknappen och får jag fler än 10 tack så uppfattar jag det som OK.
Hälsningar Kurt.:twitcy::twitcy:
Vill samtidigt att tacka bolundman för iden kom från honom.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 10558

Guest

Bra jobbat Kurt! :bock:
Jag tycker du får ansvaret att ta ut de förslag du tycker är lämpligast (jag tror många håller med).
Det kan räcka med ca 5 förslag, ta de som har flest röster hitills.
Och Kurt, jag skrev bara SMHI, sen vaknade du och kom med förslaget "eget forum", men tack ändå för att du nämner mig! :)
/Bosse;)

F

F.d. 6238

Guest

TILL WEBADM.
Har nu fått 12 tack och då är det klart att det blir att rösta på 5 (fem) förslag om vad Tråden skall kallas. Jag ställer nu då frågan till WEBADM: Är det möjligt att ni kan fixa fram en "omröstning" efter den 25 dennes om Ni får 5 (fem) förslag att välja mellan. FRÅGAS----- KOM???
Hls kurt
HALLO! Någon där?????
Klockan är nu 16:54 och jag gör ett försök igen:Hallåååååå!!

Någon från Webadm där KOM??
Tydligen är det ingen i Webadm som "jiobbar" idag. Får la sitta å vänta

F

F.d. 3581

Guest

Kurt, skriv nåt opassande så vaknar dom....
ds

F

F.d. 6238

Guest

Tack Hundvakten, det var ett bra tips. Ja, jag förstår ingenting, är det ingen som kollar vad vi har för oss.

Roligt att Du har börjat skriva igen.

Jag avvaktar lite till så får vi se vad som händer.
Hls från Kurt.

F

F.d. 3581

Guest

Kurt. jag kan skriva igen - under en period så hamnade mina inlägg in nån sorts karantän - fick svaret att de skall kollas av moderator innan publicering.
Larvigt, barnsligt o missbruk av nån sorts självpåtagen auktoritet tyckte jag.

Men nu verkar ordningen återställd.

Mvh
Dag

F

F.d. 6238

Guest

HA ha, Håkan!
Nu vet jag att Du är där och nu väntar jag på en kommentar från Dig. Jag kan riktigt höra Tystnaden ifrån Dig.

Har Du någon kommentar till mina frågor.

Ahh, Du skoja aprillo med mej??
OK nytt försök, Hallo någon DÄÄÄR KOM

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Monika O Kurt, är det en omröstning om namnet på en tråd om vilket väder vi har just där du/jag bor som du vill ha svar på?
Jag har nu gått igenom en hel del trådar där det poppat upp en massa klagomål på oss i webben över att vi inte agerat tillräckligt snabbt på dina krav. Jag kan inte mer än beklaga denna slapphet och hoppas att vi i fortsättningen kan skärpa oss och hårdbevaka forumet bättre utifall du skulle komma med någon fråga i framtiden. Tills dess vill jag önska dig en fortsatt Glad Påsk.

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Varför denna brådska med en omröstning ?? som aktiv även på NordicAudi.com - Skandinaviens största Audicommunity så har man fått lära sig även att ta hand om admin så man inte pressar dom för hårt med en massa krav för att på den sidan så betalar man ingen medlemsavgift och dom som har hand om sidan har heller ingen lön utan gör allt för nöjes skull utan man får vara rädda om dom som ställer upp och jobbar ideéllt .

När det gäller vädret så tittar jag ut genom fönstret för att jag tycker det bara är intressant där jag är om jag nu inte skall någonstans .

F

F.d. 6238

Guest

Hej Bengt. Jag kan också titta ut genom fönstret. Om du har följt med lite så är det vad vi skall kalla våran nya vädertråd. Och det är den saken som gäller. Vi är några stycken som har ett intrese i detta och Du får gärna vara med att rösta om detta.

F

F.d. 10558

Guest

God morgon!
Idag när jag vaknade var apelsinen på väg ner i väst m.a.o. klar himmel och det var minus 14 (lätt chockad), nu är vintern här.
Vill bara komma med lite info för den som är lite intresserad av vädret runt om i vårt land. ;)
Fortsatt trevlig påsk på er alla!
/Bosse

F

F.d. 940

Guest

Idag är sol -10grader mulnar från väster,ingen vind.
Inatt har vi fått 2cm med snö så det är vinterväglag igen.

Arne.

I

Iveco 35

Guest

Godmorgon! Här kommer den 143 väderrapporten, det ser ut att gå bra att rapporeta i denna tråd som den är. S.a Öland sol 6- torra vägar 2cm snö i gräsmattan.På tisdag drar vi söderöver mot Italien, sen får vädret vara som det vill. Mvh. Metrolle.

F

F.d. 10558

Guest

Trevlig resa McLouis och kör föriktigt!!
SMHI varnade för snö i slutet av kommande vecka, hoppas inte det då jag ska köra in husbilen på torsdag för montering av markis och är utan vinterdäck.
Temp. nu -10 och solen syns mellan granarna. :)
/Bosse

I

Iveco 35

Guest

Hej! Lyckatill med markismonteringen, se bara till att du få den tillräckligt högt så du kan öppna dörren, utan att den tar i tyget. Mvh. Olle.

F

F.d. 10558

Guest

Tack för tipset, jag ska hålla koll på verkstan så det blir rätt.
Smågrejer man inte tänker på.
/Bosse

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

TILL WEBADM.
Har nu fått 12 tack och då är det klart att det blir att rösta på 5 (fem) förslag om vad Tråden skall kallas. Jag ställer nu då frågan till WEBADM: Är det möjligt att ni kan fixa fram en "omröstning" efter den 25 dennes om Ni får 5 (fem) förslag att välja mellan. FRÅGAS----- KOM???
Hls kurt
HALLO! Någon där?????
Klockan är nu 16:54 och jag gör ett försök igen:Hallåååååå!!

Någon från Webadm där KOM??
Tydligen är det ingen i Webadm som "jiobbar" idag. Får la sitta å vänta

At webadm ikke leser alle innlegg i en slik tråd som denne forstår jeg godt. Et enkeltinnlegg drukner i den store strømmen. For å være helt ærlig, jeg titter bare på siste side i slike raske tråder og mister mesteparten.

Toppen