• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

var snöar det nu

F

F.d. 3778

Guest
Sv: var snöar det nu

God fortsättning på Påsken.
Här i Djurmo har vi - 11, sjärnklart och ca 1 dm snö.
Hälsningar
Inger o Anders;)

F

F.d. 3727

Guest

Nu ser vi den "fulla" månen. Minus elva grader som ser ut att vilja bli "mer neråt".
Inget snöfall i sikte och bra så.
Fortsätt att ha det bra önskar vi.

F

F.d. 10558

Guest

God morgon!
Väderrapport från Floda kl. 06.00
- 5,5 ,mulet och vind från NO
Ha en trevlig Påskafton!
/Bosse

F

F.d. 3581

Guest

Godmorgon från Kungsbacka.

Just nu -4.1 och en isande kall vind.
Men det är fästings- och myggfritt....

DS

F

F.d. 3727

Guest

God morgon.
Frösön minus 13, vindstilla och nästan helmulet.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 11293

Guest

jag har ett nytt namnförslag, väder-leken

-4 i Dotorp, i dag skall vi göra en liten påskeld och elda upp, sedan skall vi kolla om det blivit lite varmare ute
:)

det blev inte varmare, utan kallare -5 :confused:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 15874

Guest

Gråmulet och blåser starka vindar -2,3 men barometern visar på att det ska bli sol under dagen så vi hoppas på det

Gert8

HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024

Godmorgon
Här är väderläget från östra Skåne,alldeles vid Helgeåns utlopp i Hanöbukten.
Nu har stormen bedarrat till stark vind, snön täcker inte marken och tempen är - 0,6 C.

Inatt stormade det ordentligt, och dånet från havet,vågorna, var mycket starkt.
Vattnet i ån har nu gått tillbaka 3 decimeter.
Men mulet väder och lite ruggigt.
Påskhälsningar till er alla från Barbro och Gert.:music-icon::music-icon::music-icon:

Senast ändrad:
I

Iveco 35

Guest

Godmorgon! Här kommer väderläget från S:a Öland, måttlig till frisk vind, lätt snöfall 0,3- ca. 5-6 cm snö på gräsmattan på vägen smältande. Mvh. Metrolle.

F

F.d. 3727

Guest

God förmiddag.
Frösön nu: -8, nästan molnfritt och lite svag snålvind från norr.
Ser ut att bli en fin dag.
Mvh. Olle.

F

F.d. 9319

Guest

I Malmö kom det små rengnskurar under Långfredagen men nu på lördag morgonen har det börjar komma ett lätt snöfall. Det blåste en del under natten men är nu lungnare, Just nu är det uppehål i snöfaller men det är mulet och det kan starta igen när som helst. På gräsmattorna ligger snön som ett lätt puder medan det på gångar och vägar är snöfritt.

Men jag vet att kommer man så långt norröver som Höör kan det vara mycket mer snö. Det kommer att visa sig om 1 timme när jag skall ta en sväng norr över med den stora bilen. Ja så stor är den inte i Husbilsklubben men i gämförelse med den andra A klass mercedesen är den betydligt större.

F

F.d. 55256

Guest

Västra Värmland badar i strålande solsken, molnfri himmel ca 2 minus just nu, MEN det blåser snålt från norr. En fin dag väntar, städar kvistar och tar reda på grova grenar till ved, sedan påskmiddag hos grannarna.
Ove.G

F

F.d. 3581

Guest

Hallåj, i Växjötrakten...
Vi planerar att återbörda dottern till studierna i Växjö imorgon - söndag med övernattning till måndag.

Är det någon där i trakterna som har koll på vädret, om det blir husbilsvänligt eller inte, dessa dagar.

Mvh
Dag

Här i Kungsbacka har vi ökat på tempen till 1,6 minus med nästan klarblå himmel, men en bister vind. Och fortfarande myggfritt.

ds

Toppen