• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Uppgradering iOS 6 iPhone/iPad

I

Ice-Man

Guest
Sv: Uppgradering iOS 6 iPhone/iPad

Det är säkert bara en skröna :rolleyes: .

Har man inte upplevt det med sin egenhändigt inköpta Appleprodukt utan har hittat det via Google så är det såklart en skröna. ;)

Lyssna inte på olyckskorparna i Applegänget, de gillar inte att man kritiserar deras överprissatta och överhypade produkter! :)


Nä, nu pratar vi om något annat... Det regnar visst ute - igen...
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Uppgradering iOS 6 iPhone/iPad

Norrmännen tycks i högre grad än andra uppskatta Apples satellitkartor.
Här är två av mina favoritplatser i Norge:

photo-755706.jpg

Reine, Lofoten Apple Maps

photo-767671.jpg

Reine, Google Maps

photo-760925.jpg

Geiranger, Apple Maps

photo-763749.jpg

Geiranger, Google
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Uppgradering iOS 6 iPhone/iPad

Jag roade mig med att titta på Apples nya satellitkarta över Teneriffa och Teide (3700 m.ö.h.) som jag aldrig fick tillfälle att bestiga.
Jag vet att en annan medlem i klubben har lyckats och fick se århundradets åskväder från ovan.

image.jpg
 
Senast ändrad:
I

Ice-Man

Guest
Sv: Uppgradering iOS 6 iPhone/iPad

Jag roade mig med att titta på Apples nya satellitkarta över Teneriffa och Teide (3700 m.ö.h.) som jag aldrig fick tillfälle att bestiga.
Jag vet att en annan medlem i klubben har lyckats och fick se århundradets åskväder från ovan.

Jag och några kompisar "besteg" Teide för en hel flock år sedan. Vi körde Jeep norrifrån upp till foten av toppen, men sedan var det en bar där med massa god spansk öl så vi kom inte längre än så innan vi tog oss ner.... :)
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Uppgradering iOS 6 iPhone/iPad

Jag och några kompisar "besteg" Teide för en hel flock år sedan. Vi körde Jeep norrifrån upp till foten av toppen, men sedan var det en bar där med massa god spansk öl så vi kom inte längre än så innan vi tog oss ner.... :)

I mitt fall var det en reseledare som backade ur men här finns en berättelse som heter duga, skriven av en medlem i klubben:

Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -
 
Senast ändrad:
Toppen