F
F.d. 55554
Guest
181220
Lika tungt att andas i dag, men samma hastighet, mår i övrigt bra efter sista behandlingen
Livet med påse på magen!
Värre med mage/tarm, har blivit hård i magen, vilket gör det svårt att få ut bajset i påsen.
Misstänker att hålet i magen är inte lika elastiskt/fleksibelt som det nedre.
När jag blir hård går inte bajset ner i påsen utan fastna mot påsens sida.
Jag får trycka och pressa ner det i påsen, det behöver jag inte göra om bajset är normalt, helst löst.
Nu skulle jag testa en ny smidigare påse, efter rundan när jag skulle pressa ner bajset så körde jag ner tummen mellan påse och mage.
Resultat bajs upp till knogen på tummem, nu blev det den gamla typen av påse.
Nu blev det stå naket en stund och plocka bort det bajs som kom ut, sedan blev det dusch.
Sånt e livet!
Är det inte andra problem så går det att leva med!
Jojje
Lika tungt att andas i dag, men samma hastighet, mår i övrigt bra efter sista behandlingen
Livet med påse på magen!
Värre med mage/tarm, har blivit hård i magen, vilket gör det svårt att få ut bajset i påsen.
Misstänker att hålet i magen är inte lika elastiskt/fleksibelt som det nedre.
När jag blir hård går inte bajset ner i påsen utan fastna mot påsens sida.
Jag får trycka och pressa ner det i påsen, det behöver jag inte göra om bajset är normalt, helst löst.
Nu skulle jag testa en ny smidigare påse, efter rundan när jag skulle pressa ner bajset så körde jag ner tummen mellan påse och mage.
Resultat bajs upp till knogen på tummem, nu blev det den gamla typen av påse.
Nu blev det stå naket en stund och plocka bort det bajs som kom ut, sedan blev det dusch.
Sånt e livet!
Är det inte andra problem så går det att leva med!
Jojje
Senast redigerad av en moderator: