Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ett snabbt sätt, om du kör desktop/laptop med större skärm, vila med markören så här (i högerkolumnen), då ser du "Under markisen":Har försökt finna "Under markisen" men är antagligen för korkad, kan inte finna det.........
På vilken sida får du det? Kan det vara så att du har en sparad genväg på din dator som pekar direkt till "search.php"? Eller klickar du på en länk här i forumet (som är felkonfigurerad)?Nu tycks man äntligen komma in, med tidigare inloggning sparad! Man möts dock fortfarande av detta som det står FEL enligt följande kopia på vad man först möter;
"Husbilsklubben.se - Fel
Route search.php/ could not be found.
Hem"
Ett snabbt sätt, om du kör desktop/laptop med större skärm, vila med markören så här (i högerkolumnen), då ser du "Under markisen":
Visa bilaga 144440
Men oops , jag upptäcker ett fel samtidigt - texten syns inte om man inte vilar markören där. Felanmäls.
Du kan även scrolla ner på forumsidan tills dess forumen dyker upp, under Öppna forum ligger Under markisen
Ett snabbt sätt, om du kör desktop/laptop med större skärm, vila med markören så här (i högerkolumnen), då ser du "Under markisen":
Visa bilaga 144440
Men oops , jag upptäcker ett fel samtidigt - texten syns inte om man inte vilar markören där. Felanmäls.
Du kan även scrolla ner på forumsidan tills dess forumen dyker upp, under Öppna forum ligger Under markisen
Sorry, lite tydligare:Sorry, det här förstod jag nog inte riktigt, var ska markören vila? Inte heller finns Under markisen under Öppna forum. Där finns en del andra men inte Under....
Problemet är löst.Har försökt finna "Under markisen" men är antagligen för korkad, kan inte finna det.........
Sorry, lite tydligare:
Alternativ 1: Vila med markören eller klicka på texten "Under markisen"
Visa bilaga 144444
Alternativ 2: Scrolla ner under listan med Senaste inlägg tills dess du kan se forum efter forum, hit ...
Visa bilaga 144445
Du såg väl de tidigare inläggen? I vissa lägen var den ledtexten vi talar om vit, dvs osynlig. Så, det var ju inte konstigt att du inte såg den!Tack för allt jobb du lägger ned för att hjälpa oss mindre vetande.
Nu dyker Under markisen upp under Öppna forum (vilket inte skedde tidigare)
Många använder ordet "besvära" men man skall överhuvud inte fundera på att man besvärar. Jag tror alla som håller på med detta vill veta alla "fel eller konstigheter". Så fortsätt "besvära" hur skall man annars komma framåt.