Jag förstår dina frågor om vad som är omhändertaget, på gång, etc. Som jag svarat nån gång, det gäller också att orka med att ta tag i det och göra en begriplig sammanställning för er användare.Nu förstår jag inte riktigt och beklagar om jag ställt en fråga som redan är ställd och besvarad. Personligen kan jag inte behålla alla svar i minnet och om "Frågor/synunkter om vårt nya Forum" önskas kanaliserade till en och samma tråd fattar jag inte hur det hjälper att markera ett forum som läst. Självklart ska jag dock vara mer försiktig framgent.
// J Peter
FYI: Här ser du alla underforum/trådar vi har i luften just nu (och de flesta ärendena handlar faktiskt om buggar, önskemål och framtida utveckling som vi i referensgruppen/utvecklingsteamet själva har kommit fram till):
Edit: Här nedan ser du ett exempel/utdrag från underforat Att göra i steg 2/nästa etapp. Alltså lite större tillägg och modifieringar av vår site;
Några, t ex "Citroen-knappen", kommer från era synpunkter, andra är vad projektgruppen upptäckt själva vid tester och under resans gång: