F
F.d. 22252
Guest
Bra begagnat i Finspång 40kr kunde inte motstå och den lär fungera perfekt i husbilen har ju plastkaross så enkelt att placera den.Ebay??
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Bra begagnat i Finspång 40kr kunde inte motstå och den lär fungera perfekt i husbilen har ju plastkaross så enkelt att placera den.Ebay??
Vi som har bra routers tycker nog inte det. Ja jag vet gammal tråd men du är lite jobbig.Min senaste mobil har en hastighet av ca 120 Mbit/s vilket är 3 ggr hastigheten på mina routrar. Dessutom betydligt enklare med färre simkort!
Visa bilaga 161627
Har en Dovado PRO AC, fungerar bra, men får kanske byta nästa år.
Problemet med DOVADO är att företaget har gått i KONKURS i april 2020.
Räkna inte med några fler uppdateringar eller support.
Olämpligt att köpa Dovado router beg eller ny på nån utförsäljning. /GB
Håller med! Min nya Netgear Nighthawk M2 is an ultra-fast portable WiFi router with next-generation Gigabit 4G LTE connectivity with a download speed of up to 2 Gbps.Vi som har bra routers tycker nog inte det. Ja jag vet gammal tråd men du är lite jobbig.
Amazon.com: BODi rS BD004/EUI High Availability Mobile Bonding Load Balancing Router: Computers & Accessories Är det något åt det här hållet du söker??Jag har en Dovado Tiny som fungerat bra i flera ar.
Men nu letar jag efter en Bonding/balancing LTE/Wifi router. Nagras forslag? har sokt men inte hittat nagot vettigt annu.
Alltsa en router som kan ansluta till flera "hotspots" (Wifi) eller flera 4/5g anslutningar.
For idag har jag tillgang till flertalet hotspots, men samtliga ganska dalig bandbredd pa, darav borde en balancing/bonding router kunna ansluta till samtliga och fordela trafiken sa att jag far en hogre bandbredd.
//Freddy
På alla som jag haft finns den funktionenKan Dovado Tiny AC ställas in så att den kopplar automatiskt från t.ex. husets Wifi till husbilens USB-modem när Wifi koppling försvinner? Om inte, finns det någon 12 V router som har denna funktion?
Det finns en annan Teltonika som är anpassad för HB Rut 850 tror mer på denFunderar på att köpa en Teltonika RUT240, verkar perfekt i husbil!
Någon som har?
Teltonika RUT240 Industrial LTE Wireless Router | Dustin.se
Jag har en sån , fungerar klockrent. extern antenn till både gps och wifiBeställt en Teltonika Rut 850 i förrgår
Återkommer med testresultat
Funderar också på en extern antenner, är det stor skillnad på extern vs den interna?Jag har en sån , fungerar klockrent. extern antenn till både gps och wifi
Bättre nogranhet (hoppas man).Undrar även till vad/hur man använder en extern gps antenn till?