Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Varför passar en camping bättre?
Om jag ska/vill till Borås passar det väl inte bättre att åka till Säffle bara för att det är billigare parkering där.
Ja där ser man skillnaden, bägge typer av ställplatser är av godo. Vi (min älskade hustru och jag ) är nog tvärtemot där vi söker lite mer av äventyr, hitta nya platser , träffa folk man aldrig har pratat med förr, inte äta på samma ställe som alltid( för där är det gott ) utan det är många ställen som är bra att stå på och förhoppningsvis även god mat och nya fina vyer och framförallt att få en AHA-upplevelse som troligtvis uteblir om resandet blir för statiskt ( samma ställe,samma mat, nästan samma folk samt samma utsikt varje gång) men som sagt alla är vi ju olika och tur är väl det.....
Mvh Bengt.
??? Har men betalat innan man paxar, så. Men det är väl inte det som det handlar om, utan att man belamrar en plats i väntan på att kompisen kommer och då betalar.Ska man få boka ska man också få paxa.
Måste bara säga att detta var det bästa argumentet och Resonemanget på hela forumet.Ska man få boka ska man också få paxa.