Skriver lite här som hamnade i resetråden men är relevant.
Justerade framhjulsinställningen kunde tagit lite mera men den gick bättre än tidigare blåste rejält med sidvind och det är nog inte mycket att göra för att få den bättre den har nog nått bästa läget ska det bli bättre handlar det om nya däck osv. Men den går tillräckligt bra för en tur i sverige brukar sällan blåsa som det gör i bergen i spanien.
Det märktes en klar förbättring av vibrationerna från motorn och det var tur eftersom det var 1,5tim Stau i Hamburg och man kunde inte stänga av motorn eftersom kön rörde sig ibland. Stoppet var helt och hållet orsakat av tyska trafikverket som ställt upp hinder någon orsak kunde jag inte se, samma förra året sk. vägbyggen som egentligen bara var avspärrningar.
Köpte en bit madrass avsedd för hund på kinesen och la den under madrassen och det hjälpte. Jysks tempurkopior har alldeles för lite densitet för att fungera i längden går inte att jämföra med en riktig tempur.
I Luxemburg var det kallt på natten och blåste hårt fick ha på fläkten och gasen ordentligt påvriden och bara 18grader. Men det var ju näst sista natten på greven hade jag el var kyligt där också.
Hade ju tänkt sälja husbilen till våren Har omprövat mitt beslut av flera orsaker kom över en billig bra bil som passar som andrabil så inga problem med pengar.
Sen har vi ju viruset som kanske gör att man inte kan få ut det man vill ha, sen av samma orsak är det bra att ha ett eget boende om man ska resa någonstans när allt stänger ner.
Hittade ett fel på bilen jag köpte bensinmätaren stod på kvarts tank hela tiden, kan inte ha varit mer än 4 liter när jag körde hem bilen vid 7,5 liter ska den varna .
Stannade på vägen till Norrköping, min kusin kom med bränsle efter 25 minuter det måste gått fort men han är ju fd rallyförare. Bilen startade direkt tankade fullt i Norrköping 12,88kr mycket billigare än när jag åkte. Den visar l/mil och det är väsentligt mindre än min gamla clio. och nästan samma klipp i motorn och en mycket större bil.
På grevens ställplats, regnade när jag kom men solen kom fram mot kvällen.