Sv: Peugot J5 Alpha Jet 540-89
Blev så upprymd av mina framgångar att jag beställde besiktning på min lilla clio i morgon em.
Vet bara ett fel att det skramlar därbak ibland misstänker gummiupphängningen till ljudämparen men det borde den passera med godkänt och på pekanden.
Kan tillägga att jag hoppas få någon av mina favoritbesiktare, såna som jag känner sen många år och som varit väldigt hyggliga och kompetenta.
Städade ju hallen här i början på 80-talet så jag lärde ju känna alla eftersom de fixade sina bilar på sin fritid, även chefen som var avskydd av alla i orten och kollegor kom jag överens med, han hade lite kvinnokontakter som krävde service av bilar.
Det blev ganska skräpigt men det tog jag lätt hand om, han visste ju inte att det bara tog ett par minuter för mej.
Tycker lite synd om dej affe att du fick så mycket problem med tanken, som ju egentligen var onödigt, finns väl en massa folk här som vet hur allt fungerar.
När jag var i portugal så fyllde jag upp mina 2 flaskor den ena plastflaskan kan jag inte fylla hemma den är för gammal så den får bli reserv, jag kör på samma flaska som jag fyllde i mitten av december 2016!
Stod ju på el därnere så det gick inte åt någon gas.
Det är ju bara häruppe i kalla norden som det blir kris, tror man kan klara sej ganska långt med värmeljus fotogenlykta och varma täcken.
Viktigast ändå är ju bra isolering och ventilation och din bil är nog ett skolexempel på hur allt ska vara.
Ring mej när den är till salu!