• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 11346

Guest
Sv: På spåret

Nu var vi på Krk i krigsslutet och vi åkte i konvoy med KFOR, men nu tror vi att det är Krk

Senast redigerad av en moderator:

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Då har vi landet.

Men allt är ju så likt varandra.
Skulle junna gissa på staden Krk

Ö eller Fastland ?????

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag tycker att jag känner igen det, men det går ju inte att komma ihåg alla konstiga ortsnamn i Kroatien. Det enda jag kommer på är Kricvenica.

Jappe

F

F.d. 11346

Guest

Kul. Det var länge sen vi var där,vid krigsslutet och militär och helikoptrar var överallt,det sköts lite på några ställen. Efteråt undrar man om man är riktigt klok:D:D Måste ta en lätt för i morgon drar vi till Kopparberg. Vad är detta och var?..

Semester 2004 sommar 176.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Den dränkta byn Alt-Graun i Reschensee. Jag tror det ligger i Italien. Sydtyrolen är det i alla fall.

Jappe

Senast ändrad:
F

F.d. 11346

Guest

Jappe kan vi lita på,vet allt, kan allt,:D nu kan vi åka på marknaden i Kopparberg. Tack för din kunskap Jappe...:D:D:D Det var rätt svar....

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag har varit där för sådär fyrtio år sedan, men jag kom inte ihåg namnet på den dränkta byn, så jag googlade lite. Inga bilder har jag kvar, så du får gärna fortsätta, easy rider! Nästa vecka åker jag söderut, kanske ända till Moseldalen och efter det ska det bli bättre ordning på mig

Jappe

Senast ändrad:
F

F.d. 11346

Guest

Men ta lite spännande bilder på resan så vi har något att se fram emot. Vem som vill får lägga in något nu, vi har inte tid nu....

Senast redigerad av en moderator:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Hopper inn med en liten og muligens lett oppgave, hvor og navnet på stedet.

Sitter forøvrig i husbilen på Vammerviken Camping i Dalsland.:D

PICT0002.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen