• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 11346

Guest
Sv: På spåret

Här går det trögt. Så en ledtråd är väl på sin plats. Äktenskapet var mellan dåvarande svenska kungen och XXXXXXXXXX..

F

F.d. 11346

Guest

Staden har en ovanlig och mycket gammal sluss. (ang. äktenskapet gick det ett rykte om att det tog slut med en silverhammare);)

F

F.d. 11346

Guest

Lauenburg var det. "Äktenskapet" var mellan Gustav Vasa och Katarina av Lauenburg. Ett rykte sa att Gustav slog ihjäl henne med en silverhammare.(troligen lögn) Din tur Jappe..

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Det gick snabbt, men det hade jag räknat med. Laxbutiken i Ljungskile vid rastplatsen. Det var nära Kurt, men dotorparn hann före.

Jappe

Laxbutiken Ljungskile kopiera.jpg

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest

Gör inget Jappe. Jag kan inte lägga ut en bild ändå, FASTÄN att Du har lärt mig.
TRÖG i kålan???, Ha de / Kurt
:twitcy::twitcy:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Kurt! Du kan väl försöka, i alla fall! Klicka på "gemet" och bläddra fram en bild och ladda upp den. Förhandsgranska för säkerhets skull!

Jappe

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest

Skall försöka vid ett annat tillfälle Jappe, men kan inte just nu. Är ute på Öckerö och har inte tillgång till mitt "stora" bildarkiv. (Tyckte själv att det lät bra)
Ute och Rastar Husbilen i det vackra vädret, /Kurt

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Pausbild. Fritt fram för den som vill lägga ut en bild!

Marja Anita Eskil (2) hbk.jpg

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen