Sv: Mercedes Sprinter hembygge
Jag skulle valt att fylla vatten på ett ställe, hellre en större tank än flera små som dessutom ska skötas, tömmas på vintern mm mm.
Okej, Jag skulle nog också föredra den utan inbyggd tank, jag hade tidigare en med inbyggd tank och det var trist när spolvattnet tog slut och jag hade då ingen lösning för att (rimligt) kunna flytta lite vatten från färskvattentanken.
Men det det egentligen handlar om i det här fallet är att jag har lovat familjen en riktig fungerande toalett till den här säsongen... och det känns som säsongen kommer närmare!
Mina andra planer med färskvattentank och gråvattentank ligger på is eftersom den jag lejde att mäta under bilen tydligen hade slarvat!
Det gick inte alls så bra som jag hade tänkt, kan rekommendera alla (som lejer en mätare) att krypa under bilen och mäta ordenligt och kolla efter andra hinder på en gång liksom.. inte ta några snabba mått på en höft och direkt åka och köpa grejer...!
Men det löser sig, mvh jocke
Jag skulle valt att fylla vatten på ett ställe, hellre en större tank än flera små som dessutom ska skötas, tömmas på vintern mm mm.