Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag köpte också min på amazon, brittiska.
Lycka till med laddningen, men den är väl nästan för liten för dej, 660w via solpaneler är väl peanuts för dej
Hehe... Häftigt
Hur mycket av detta får du plats med på taket?
Nu har jag inte så kraftiga prylar. Men köpte Votronic laddbooster deras beskrivning var kapa det som kom från startbatteriet till EBL. Koppla direkt till DC/DC laddaren sen vidare till batterietSnart dax att börja gräva i alla elkablar till/från batteriboxen.
Är det enklast för mej att skippa laddning från EBL119 koppla bort 230V från den och dra kabeln från startbatteriet direkt til dc/dc-laddaren?
Samma fick jag göra när jag installerade EZA 130Nu har jag inte så kraftiga prylar. Men köpte Votronic laddbooster deras beskrivning var kapa det som kom från startbatteriet till EBL. Koppla direkt till DC/DC laddaren sen vidare till batteriet
Snart dax att börja gräva i alla elkablar till/från batteriboxen.
Är det enklast för mej att skippa laddning från EBL119 koppla bort 230V från den och dra kabeln från startbatteriet direkt til dc/dc-laddaren?