Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jeg reagerer litt på vekten av VariCore cellene, knapt 2 kg kontra 100 Ah Winston på 3 kg. Det kan være rett eller Ah ratingen er litt optimistisk. Men prisen er veldig god!
Om det är viktigare vet jag inte, men kanske lika? Men det är bra att kunna ta ström vid låga temperaturer, då kan man starta pannan i en utkyld bil och batterierna värms upp både av pannan och av urladdningen som ju också genererar värme.
Ja, den förhållandevis låga vikten och få antal sålda, om man kollar på aliexpress, gör att man blir lite fundersam. (https://www.aliexpress.com/af/3.2V-...ttery&catId=0&initiative_id=SB_20191204232733). Hittar inga recensioner heller.. kanske cellen är ny på marknaden.
Ser nu att celler med samma utseende, storlek och vikt också säljs som 75Ah vilket nog överensstämmer bättre med vikten. US $57.75 23% OFF|Liitokala 3.2V 75Ah battery pack LiFePO4 Lithium iron phospha Large capacity 75000mAh Motorcycle Electric Car motor batteries-in Battery Packs from Consumer Electronics on AliExpress
Du kanske kan specificera lite mera vad du menar det är ju ett flera sidor långt dokument. Sedan är det ju inte säkert att dom har rätt bara för att dom skriver mycket! Mycket vanligt på nätet och Youtube, många ord men inte alltid rätt för det.
Nej, det är inte lika, långt ifrån
Spännande Daniel, hoppas du blir nöjd med dina LFP-celler.
Jag ska göra en beställning av ett Winstonpaket på EV-Power ikväll.