Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Notera speciellt:Comparing test results[edit]
The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into another of "similar mass and structure". This means that the ratings can only be meaningfully compared between cars of the same type and size.[6] These structural categories are used:Euro NCAP - Wikipedia
In each category, cars within 150 kg of one another are considered comparable.[6]
- Passenger car
- Multi-purpose vehicle (MPV)
- Off-roader
- Roadster
- Pickup
Detta test är vad jag förstår bluff och osanning.
En husbil som krockar i 90 kmh i en barriär har väldigt lite med testnormen och jämförelser att göra.
Notera speciellt:
"similar mass and structure"
"ratings can only be meaningfully compared between cars of the same type and size"
Euro NCAP - Wikipedia
Detta test är vad jag förstår bluff och osanning.
En husbil som krockar i 90 kmh i en barriär har väldigt lite med testnormen och jämförelser att göra.
Notera speciellt:
"similar mass and structure"
"ratings can only be meaningfully compared between cars of the same type and size"
Euro NCAP - Wikipedia
tror faktiskt 34 km. med bra att någon börjar tänka på våra säkerhet.Niesmanntestet verkar vara deras eget och inte nån extern myndighet.
Ser ut som dom kör 30 km/t vid krocken...
Niesmanntestet verkar vara deras eget och inte nån extern myndighet.
Ser ut som dom kör 30 km/t vid krocken...
Men inget är helt riskfritt, det är livsfarligt att leva man kan faktiskt rent av dö, som visdiktaren Barbro Hörberg skrev en gång.