Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Även Knaus Box Star och kusinen Weinsberg går att få med Webasto Dual Top dieselvärmare. Vi fick hem vår 08:as Box Star med den utrustningen för ett par veckor sedan.
Intressant med dessa plåtisar. Har inte själv tänkt att skaffa någon. Men det är roligt att titta på hur de utnyttjar utrymmet. Men finns det inga som är byggda på Iveco,mercedes eller ford
Men finns det inga som är byggda på Iveco,mercedes eller ford
Gillar PLÅTISAR av alla de anledningar som tidigare räknats upp i denna tråd. Men ....
Vår Plåtis har dubbelsäng tvärs längst bak - vilket jag gillar - plus en utbäddbar extrasäng i dinetten mot förarstolen - också bra, men ....
Tycker att dubbelsängen är lite väl smal - bara ca 120 cm - å de gick väl an när vi var nykära i slutet på 70-talet, men .....
Finns det någon av alla dessa omnämnda Plåtisar som har bredare dubbelsäng tvärs längst bak - upp mot 140-150 cm eller mer?
Helst med vattenburen värme - och dieselvärmare - och gärna värmeväxlare.
Ja - jag tänker byta bil inom 1-2 år - till en som har bredare dubbelsäng tvärs längst bak.
Någon som vet hur det är med Burstner Box Star 600 Camp .
Hej plåtisägare.
Vad har ni för TV-antenn:
1. Typ
2. Fast el höj o sänkbar
3. Placering