Ludde Kuddsson
HBK Medlem
Sv: Kabe e bäst
Burstner Argos är bäst, så de så!!!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har en Winnebago Discovery 26 fot, men min andre husbil er bedre.
Ha ha ha...hmmmm, näe....
Ha ha ha =)
Ja, men alla som tycker om stora bilar skulle nog gärna färdas i en Neoplan dubbeldäckare med inredning byggd av någon gråtonad ärrad man på Orust. Allt för att blanda 2 underbara världar... husbil/båt
Vore det inte lite charmigt att slänga ut ett 25 kg Bruce-ankare på ställplatsen och sen dra in det med ankarspelet när resan skall gå vidare ;-)
/J
Håller med digKabe har absolut inte bästa service. Det har HBK !!!
Bara för de e billigt e de inte bästBurstner över lag.....kolla försäljningsstatistiken!!!!!
Precis BrorGillar att var o en är är lojal och stöttar det märke de valt. Det är ju dock inte säkert att det stöds av alla och tur är väl det. Att enbart se ett enda märke och modell efter vägen vore riktigt tråkigt . Gillar mångfald- i alla fall vad som gäller husbilar.
Stå på er och försvara ert val- bra eller dåligt
Hälsn. Bror