• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kabe e bäst

Status
Stängd för vidare inlägg.

LasseG

HBK Medlem
Inlägg
976
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Sv: Kabe e bäst

KABE, är inte det en sån där pensionärsbil med allmogeinredning? ;)

Skämt åsido, har just köpt en ny Rimor, vilket troligen inte är den absolut bästa bilen, men det är vad jag har råd med och det verkar vara väldigt mycket husbil för pengarna! Den kostar ju hälften av en KABE med ungefär samma utrustning och har ungefär samma chassi, så jag är nöjd! :)
 
B

Byggare Bob

Guest
Sv: Kabe e bäst

KABE, är inte det en sån där pensionärsbil med allmogeinredning? ;)

Skämt åsido, har just köpt en ny Rimor, vilket troligen inte är den absolut bästa bilen, men det är vad jag har råd med och det verkar vara väldigt mycket husbil för pengarna! Den kostar ju hälften av en KABE med ungefär samma utrustning och har ungefär samma chassi, så jag är nöjd! :)
Oj, oj, oj, nu känner jag mig lurad på konfekten.:D
 
F

F.d. 55370

Guest
Sv: Kabe e bäst

Hej allihopa Ni vet väl att Världens bästa servicehjälp finnn att finna hos Kabe. Hor av er till Kenneth the one and only.JA JA det e för oss Kabe Ägare Vi som bara har smä fel:music-icon::music-icon::music-icon:
 
F

F.d. 55370

Guest
Sv: Kabe e bäst

Fast vi har inga fel det e mest att barar TJÖTA med personalen som e den BÅSTA
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.829
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Sv: Kabe e bäst

Hej allihopa Ni vet väl att Världens bästa servicehjälp finnn att finna hos Kabe. Hor av er till Kenneth the one and only.JA JA det e för oss Kabe Ägare Vi som bara har smä fel:music-icon::music-icon::music-icon:
Ha!

Ja det förstår jag det att alla Kabeägare är bundis med killarna på fabriken. Det är väl ett himla ringandes kors å tvärs för att försöka styra upp allt som inte funkar :D. Vi andra som har valt kvalitetsbilar ägnar tiden åt att njuta istället...;););)
 
F

F.d. 25310

Guest
Sv: Kabe e bäst

Ha!

Ja det förstår jag det att alla Kabeägare är bundis med killarna på fabriken. Det är väl ett himla ringandes kors å tvärs för att försöka styra upp allt som inte funkar :D. Vi andra som har valt kvalitetsbilar ägnar tiden åt att njuta istället...;););)

Samma här:twitcy:

C
 
F

F.d. 55370

Guest
Sv: Kabe e bäst

Fredag kl 10.00.
Premiär turen blir ut till kusten någonstans

C
Käre vän när du läser detta hoppas jag du har fått din bil å önskar dig ett bra husbilsliv även i en sommarbil. Vi hörs.
ps hur gick de me försäkringen ds:twitcy:
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Kabe e bäst

Hej Honda 57 eller är det 59.fan vet.
Du är inte tillräcklig "syrlig" i dina inlägg.skärpning.
Jag har sett att det är många äggskal ute på vägarna nu när sommaren närmar sig.
Det är inte lätt att ha bra HB:ar.
Var du till 70 åringen?på Lantmannavägen.
Vi se på någon rastplats kanske.
/Vidhem
 
F

F.d. 25310

Guest
Sv: Kabe e bäst

Käre vän när du läser detta hoppas jag du har fått din bil å önskar dig ett bra husbilsliv även i en sommarbil. Vi hörs.
ps hur gick de me försäkringen ds:twitcy:
Hej Snikarn.
Jo bilen har jag fått och vi är framme i Kungshamn, ligger på stolpe första natten.
Det blev Trygg Hansa, 2458 kr halvåret, har för avsikt att ställa av under vintern.
Det kändes J-vligt stort att köra i början, men sen kändes det ok.
Är du ute eller hemma??

Dags för en pilsner.:cool:

Christer
 
F

F.d. 55370

Guest
Sv: Kabe e bäst

Hej Snikarn.
Jo bilen har jag fått och vi är framme i Kungshamn, ligger på stolpe första natten.
Det blev Trygg Hansa, 2458 kr halvåret, har för avsikt att ställa av under vintern.
Det kändes J-vligt stort att köra i början, men sen kändes det ok.
Är du ute eller hemma??

Dags för en pilsner.:cool:

Christer
Sorry vi e hemma målar huset det ser ju ok med försäkringen älskar dig oxå utan KABE:twitcy:
 

Håkan o Britt

HBK Medlem
Inlägg
1.527
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2024
Sv: Kabe e bäst

att ni inte har fattat efter 276 inlägg att rapido är best leve fransåsen mvh håkan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen