F
F.d. 55370
Guest
Sv: Kabe e bäst
NOW WE TALK!!!!!KABE är bäst!!!! men själva har vi en ADRIA. HÄPP
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
NOW WE TALK!!!!!KABE är bäst!!!! men själva har vi en ADRIA. HÄPP
Och en i styrelsen har bytt upp sig till en HYMER?Hallå Alla HB åkare
Tänkte bara säga att KABE klubben har haft årsmöte Å det fanns inte nån som hadde nått å klaga på. Möjligtvis att Dieseln e för dyr.
Så jag hoppas att resten av VÄRLDEN köper sig en KABE Å TRIVS.
Ps detta e lite å starta ett H%/(¤#??)!te Ds HEHE
Hade Kabe varit bäst hade bilen aldrig levererats med en lucka som flyger upp i farten.
Det har alldrig hänt på vår Adria.
Betyder det att Adria är bättre än Kabe?
//W
Men du, Kabe har prioriterat boende och komfort, det mesta finns redan med som standard och därför känns det inte nödvändigt med stora garage att fylla med en massa "bra att ha grejor".Ja, STORA garageluckor på BÅDA sidor.
Inga brevlådeinkast som de flesta (utom en?) Kabe har.
//W
Men du, Kabe har prioriterat boende och komfort, det mesta finns redan med som standard och därför känns det inte nödvändigt med stora garage att fylla med en massa "bra att ha grejor".
Det kan väl inte vara speciellt konfortabelt att ha cyklar, grill och campingmöbler i bodelen???Men du, Kabe har prioriterat boende och komfort, det mesta finns redan med som standard och därför känns det inte nödvändigt med stora garage att fylla med en massa "bra att ha grejor".
Hej Wiz,Det kan väl inte vara speciellt konfortabelt att ha cyklar, grill och campingmöbler i bodelen???
//W
Ja så är det med märkesklubbar. Ingen vill säga sanningen pga den sponsring somHallå Alla HB åkare
Tänkte bara säga att KABE klubben har haft årsmöte Å det fanns inte nån som hadde nått å klaga på. Möjligtvis att Dieseln e för dyr.
Så jag hoppas att resten av VÄRLDEN köper sig en KABE Å TRIVS.
Ps detta e lite å starta ett H%/(¤#??)!te Ds HEHE
Äntligen blossar denna tråd upp igen.Ja så är det med märkesklubbar. Ingen vill säga sanningen pga den sponsring som
är i olika led och rabatter. Därför skall man vara med i oberoende HBK.se
Sedan har vi en förmåga att glömma/förtränga sanningen. Var själv tidigare medlem
i sådan klubb så jag vet detta.
Hur man sedan har kunnat glömma Fiats alla problem är ju en gåta! Fr ständiga
växellådsproblem, hjulllager och sålletläckage med frusna/brustna kamremmar
som följd. Det är märkligt
Varför tog ni inte upp detta?
Jag vet eftersom jag drabbats av två växellådshaverier , och det var inte femman,
utan andra kvalitativa problem. Så yvas inte för mycket.
Mvh
Sven-Eric
Då är vi två nu. Vi mötte också en norrman i en Kabe, förståndig och insiktsfull människa.Visst är det märkligt att det bara svenskar och EN norrman förstått hur bra Kabe är.
Efter 1500 mil i Europa på tre år har jag aldrig sett en utlandsreggad Kabe sånär som denna norrman...vilken jag mötte i Sverige.
Vi Ägare utav svenska bodelar har inga bekymmer med möss å annat jävelskap så vi behöver inte åka till länder så det blir så varmt så möss å annat flyr ur bilen.Visst är det märkligt att det bara svenskar och EN norrman förstått hur bra Kabe är.
Efter 1500 mil i Europa på tre år har jag aldrig sett en utlandsreggad Kabe sånär som denna norrman...vilken jag mötte i Sverige.
Vi Ägare utav svenska bodelar har inga bekymmer med möss å annat jävelskap så vi behöver inte åka till länder så det blir så varmt så möss å annat flyr ur bilen.