• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kabe e bäst

Status
Stängd för vidare inlägg.

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.829
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Sv: Kabe e bäst

Nä Snickarn nu får du allt ge dig.
Nu har det skrivits 241 inlägg i den här ”debatten” och du har fortfarande inte lärt dig någonting.

Det är min bil som är bäst. Fast om du är snäll så kan Kabe få vara näst bäst.:D
 
F

F.d. 29978

Guest
Sv: Kabe e bäst

Volvo Sonett är Italiensk men Kabe är bäst.
Den är en året runt bil.:spinny:
 

lejoh

FD HBK Medlem
Inlägg
346
Kommun
Motala
HBK-Nr
5423
Medlemskap
2022
Sv: Kabe e bäst

Kabe... det är väl en sån där välisolerad bil för tunnisar...

Skulle jag aldrig skryta om :rolleyes:
 
F

F.d. 7702

Guest
Sv: Kabe e bäst

HEJ, allla KABE-fanatiker. Skulle själv inte köpa en dylik p.g..a den arrogans man möter på Kabe, Tenhult. Var förbi och ville att verkstaden skulle kolla min laddn ing av bodelen. Svaret kom blixtsnabbt "Vi tar inte in virus i fabriken" Trevligt bemötande, Själv åker jag LMC 2010, en elegant o välutrustad husbil, liksom många andra märken. Bara för att den är Svensk är den inte bättre än Tyska vagnar. Skulle ex.vis inte åka Volvo, bara för att den är Svensk. jag åker Mercedes AMG
MBH/Sune
 
F

F.d. 55370

Guest
Sv: Kabe e bäst

:twitcy:

Handlar inte om arrogans utomDet handlar om att sommar bilar pladcerade i lador odyl kan he med sig möss å råttor in i en vinterbils verkstad det måste man acceptera
 
M

Matts Torebring

Guest
Sv: Kabe e bäst

Hur länge orkar ni hålla på i denna tråd? Jag har inte hunnit läsa så många, men visst ska man ha nå´t bättre får man väl köpa en Concorde, så då är väl Kabe näst bäst i alla fall. Fast om sanningen ska fram så tycker jag Concorde är för höga, så då kanske Kabe är bäst i alla fall? Mvh Matts Torebring
 
F

F.d. 55387

Guest
Sv: Kabe e bäst

Tack alla ni som fått mig att le :) denna onsdagskväll...har ingen åsikt :confused: om vilket märke ni kör men...humor :rolleyes: har ni!
 
F

F.d. 55370

Guest
Sv: Kabe e bäst

En GLAD PÅSK önskar trådskaparen
Dont drink and drive
Sköt om er och era husbilar.
:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon:
 
B

Byggare Bob

Guest
Sv: Kabe e bäst

Nu har vi äntligen fått vår nya Kabe 880 LT och kan därmed också, likt många andra, konstatera att: KABE ÄR BÄST!!
 
J

Jimbo

Guest
Sv: Kabe e bäst

Ha ha =)

Om nu Kabe är bäst..... varför skickar då Kabe-handlarna ut ett brev där de skriver "det är just nu stor efterfrågan på bilar likt den du har så vi betalar extra bra för din bil....."
Och så får man direkt en check på 25.000:- i rabatt vid köp av en Kabe.

Säljer Kabe så dåligt?
Eller är det för att handlarna vill ha in bra bilar som de lätt kan sälja?

He he he ;);););)
 
F

F.d. 52949

Guest
Sv: Kabe e bäst

Grattis till er nya bil!
Själva har vi kört 500 mil nu. Nyss kommit hem från en härlig tripp ner till Holland och Frankrike.
Kabe 880 är en underbar bil att både köra och bo i. Att en sådan lång bil kunde vara så lättmanövererad trodde man ju knappast.
Instämmer Kabe är bäst
mvh Bosse
 
F

F.d. 16087

Guest
Sv: Kabe e bäst

Kabe det är som att köpa en pinnstol och önska att man satt i fotöljen.
MVH Gunnar S
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen