Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
härligt foto anders,,taget med google??
Jag åker inte hem mitt i vintern! Det är så att en grotesk värmebölja, den hemskaste på 95 år, har drabbat Santa Pola. Värmen har knäckt mig tillfälligt. Snart åker jag vidare mot Portugal!
Försökte lägga in en bild men det är fel tid på dygnet. Alla ska ut på nätet via WiFi samtidigt så här dags!
Jappe
Hej Jappe, funderade att plita ner ett par rader för att höra hur du mår, saknat dina inlägg lite. Synd att du inte trivs i värmeböljan! hihi. När sticker du till Portugal? vart åker du ngnstans?
Ha dé och förgås inte i värmen.
hälsar UR13 (f.d. Roland/Ulla)
Ulla vid datorn
Jag kommer att ta det lugnt efter Costa del Sol och kommer väl till Portugal i slutet av november, antar jag.
Don Juan, det är väl Fuengirola som du så vanvördigt kallar "Funkan" och där ska jag naturligtvis övernatta på "Juan Nortes Torg" med stolen!
Här försökte jag bifoga ett par bilder men det verkar omöjligt att komma förbi alla paddor som blockerar nätet. Överallt sitter det folk och pillar på sina paddor och förstör för hederligt folk att få iväg sina reseberättelser!
Jag försöker senare om inte John Blund tar över!
Jappe