Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
jag är förvirrad, Jappe i Portugal hette tråden...
vi får se...
Bosse
så du får ha de gott gubben,,rullar du förbi torreweija i vinter så ta ett stopp,,
När kommer ni ner? Jag lämnar Santa Pola i slutet på oktober och i början på november ska jag vara i Malaga.
Jappe
Gött o höra att du e' på bena Janne. Vi åker nästa fredag 4/10 via Malmö- Travemünde-Kassel- Mullhouse- Lyon- osv- osv mot Bahia i Santa pola. Betalvägar genom Frankrike och delvis i Spanien. Det finns ju många fina fria motorvägar i Spanien. Vi hade 1 minus i morse så det är hög tid att komma iväg. Hör av dig om du vill att vi köper med oss något du saknar. Vi ses snart.
Hej på er i höstkylan,hoppasallt är bra med er nu när det ni gått o längtat efter närmar sig, nämligen avfarten mot Stola. Såg du undrade om du skulle ta med något åt Jappe, tror han behöver nya bouleklot, eftersom han redan lagt sig i träningsläger på La Marina så måste dom väl vara utslitna tills tävlin´gen ska gå av stapeln jan-feb 2014!!! "HIHI". Ha nu en trevlig o bra resa ner till värmen. Hälsn.fr oss som redan är i Gale Portugal. "Enkel"Ove o Lizzy. PS: idag blåst men 25gr så vi klagar bara lite.Kerstin Sven-Åke & Bonzo
KULTURKROCK!
................