F
F.d. 14324
Guest
Plusknappen för att rapportera in nya platser är inte aktiverad ännu, den kommer förhoppningsvis under veckan som kommer.
mvh jocke
mvh jocke
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Men det kräver kontinuerlig uppkoppling till internet, eller hur? Går det att få det att funka utan att vara uppkopplad?Den funkar som en app om du lägger den på hemskärmen.
Tack för svaret. Kanske kan det bli nån sorts version 2.0 i framtiden.Nej, tyvärr. Jämför med själva forumet - det är samma teknik: En "webbapp" som kräver internetuppkoppling liksom övriga delar av forumet.
Det är väl så att för att information om när någon senast besökte platsen senast skall vara uppdaterad måste vi som besöker platsen rapportera in detta, framför allt om någon uppgift inte stämmer.Mycket bra gjort. Lätt att använda. Fungerar utmärkt för mig. Jag saknar dock information om när någon senast besökte platsen.
Leif Torså
Mycket bra gjort. Lätt att använda. Fungerar utmärkt för mig. Jag saknar dock information om när någon senast besökte platsen.
Leif Torså
Värt att veta är att Microsoft avråder alla från att använda Internet Explorer för att den har så stora säkerhetsbrister. Så man behöver undvika IE generellt i dagens läge..Vi har tidigare förvarnat om att Microsoft Internet Explorer inte fungerar ihop med HBK Husbilsplatser.
Om du har den webb-läsaren, uppgradera till Microsoft Edge eller använd en annan webb-läsare.
I nästa månad kommer en ny version av Microsoft Edge. Jag har Beta-versionen av den nya versionen och i den fungerar HBK Husbilsplatser alldeles utmärkt.Vi har tidigare förvarnat om att Microsoft Internet Explorer inte fungerar ihop med HBK Husbilsplatser.
Om du har den webb-läsaren, uppgradera till Microsoft Edge eller använd en annan webb-läsare.
ag tror denna information ger oss väldigt lite värde, även om jag själv tagit för vana att alltid markera.