Tycker det ser väldigt bra ut, inte minst de olika kategorierna och att det även finns med parkeringsplatser dagtid även om man inte får övernatta där. Nu får vi hoppas att det rapporteras in massor av platser när man ser hur lätt det är att söka efter dem och förstås även kompletteringar.
Tror som andra att det vore bra att se när platsen senast var besökt så att man vet att den fortfarande är användbar, ev även med en poängbedömning även om jag inser att poängen kommer att variera beroende på vilka preferenser vi har. I vart fall kommer det ju att vara betydligt enklare att registrera ett besök (om den möjligheten införs) eftersom man inte behöver leta efter platsen i någon lista utan man hittar den direkt på kartan.
Ett problem jag hittat är att få över koordinaterna till min TomTom -app i min Androidtelefon. När jag trycker på koordinaterna och väljer "Kopiera länktext" följer både decimalkoordinater och minutkoordinater med så jag måste radera någon av dem när jag klistrar in dem i TomTom. Måste det vara så?
/CG